Vinnarna av Kingdom Come: Deliverance!

Robot
Vinnarna av Kingdom Come: Deliverance!

Vi älskar när tävlingssvar får oss att roflol:a.

#kingdom-come-deliverance


Medlem

Jaaa! grattis till mig själv
Och till er andra också förstås! Bra jobbat.

Nu får jag sluta "gnälla" på att jag vinner minsann aldrig något i alla fall under den här veckan

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Grattis till vinnarna, och fy skam på fz för en felstavad rubrik

Medlem

Nice, tack så mycket! Jag vill inte skryta, men det här är tredje gången jag vinner något på FZ. Jag måste omedvetet ha mutat någon av er.

Min personliga favorit bland vinnarbidragen är Baldurs Gate-bilden. Och en stor applåd till den oerhört ambitiösa PUBG-gifen.

Medlem

Fantastiska bidrag! Gratulerar

ELF
Medlem

Var kommer detta ifrån? Alltså bilderna?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av ELF:

Var kommer detta ofrån? Alltså bilderna?

Denna fantastiska tråd!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Grafik: GTX 960M
Moderkort: Raccolto Nero d'Avola Cabernet Sauvignon Organic , 2017

Medlem

Stort grattis till vinnarna och ett extra stort till @Rafner
Minsc förtjänar en hedersplats


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

FM-guru
F.d. Sisyr

Satfläsk, jag glömde bort tävlingen.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Min personliga favorit bland vinnarbidragen är Baldurs Gate-bilden. Och en stor applåd till den oerhört ambitiösa PUBG-gifen.

Jag tackar ödmjukast! Ironiskt att ett spel som jag lärt mig att hata så mycket ändå var så roligt att illustrera - kan erkänna att gif:en är lite av en självbiografi om min konstanta PUBG-upplevelse...

Kul att få vara bland vinnarna, dock var nog mitt virriga öga blint för det finstilta - äger vare sig Xbone eller PS4, så jag skänker gärna min vinst till någon som har möjlighet att spela spelet. Lämnar över beslutet kring vem det blir till FZ-redaktionen, om det är ok?

Grymt kul tråd f.ö, fylld till bredden med guldkorn! FZ-medlemmarna har humor, ingen tvekan om den saken!

Medlem

@Xzander: Å du noble tangentbordsriddare, en sån enkel bonde som jag vore oerhört tacksam för denna lott!
Vv. sänd en trumpetfanfar om så blir fallet.
Så afvaktar jag med att checka ut min kundkorg tills dess..

Medlem

Någon av er som vann som fått hem det ännu?
(var själv något sen in med adressen)

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

1
Skriv svar