Alla är vinnare i Battlegrounds till mobilen

Robot
Alla är vinnare i Battlegrounds till mobilen
Medlem

Mad skillz!? not so much... (internetz)

Kan ju visserligen vara Arma botar, som kan se igenom buskar och headshotta en på 500 meters håll

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av eddie the eagle:

Kan ju visserligen vara Arma botar, som kan se igenom buskar och headshotta en på 500 meters håll

Körde en testrunda. De var ganska usla


signatur
phi
Medlem

Precis vad jag misstänkte. Alla kan ju inte vara så fantastiskt dåliga.

Inaktiv

Jag har kört en testrunda på min Samsung Galaxy S6 och det flöt på ganska bra.

Kontrollerna var ganska bra för att vara ett mobilspel och de har ett smart system som plockar upp det som är relevant för spelaren automatiskt såsom ammo och hälsa men även bättre vapen än de man har och slänger på attachments på dessa automatiskt.

Jag fick 13 kills och vann på första rundan och lootade säkert 5 airdrops så ja det var ganska enkelt mot botarna.

Medlem

Haha. Å kollegan som var så jäkla nöjd över att han vann sin första match..


signatur

7800x3d, 7900xtx

Medlem

Fortnite ser dock mycket bättre ut än PUBG till mobilen, Fortnite ser nästan exakt ut som vanliga spelet medan PUBG ser ut som någon budgetversion

Medlem

@Jeehao: Om du har en ny super telefon visst... men för de flesta ser även Fortnite ut som en budget version på mobil.

Medlem

@Jeehao:
Synd att Fortnite ser ut som skit även i så kallad "full grafik". :D...
Tecknade härmapor;) Som försöker jämföra gratissiffror med ett spel som gått från E-A - release, med rekordsiffror under hela dess process.

Medans Fortnite knappt gick runt innan deras efterapning av Battle Royaleläget(?). Sen kan man förmodligen snart spela det super noobvänliga tecknade pangaren på t,om en brödrost snart. Jag tar det som en bra sak, att spelet är för invecklat för att passa perfekt på en mobil... med kontroller, grafik och optimering och om inte annat content.

Medlem

Värt att tillägga kan också vara att PUBG ännu är i Early Access-fasen till alla övriga enheter än PC. Fortnite är väl helt okej, men det är en som en blandning av Battlefield Heroes, Team Fortress 2 och PUBG m,m. Det tillför inte något jag inte hittar i andra spel. Men folk spelar det ju uppenbarligen, eftersom det är gratis, imo. Så det har väl sin plats i det stora genreträsket, I guess.

1
Skriv svar