Nästa Call of Duty skippar singleplayer

Robot
Nästa Call of Duty skippar singleplayer

Black Ops 4 ska istället fokusera på zombies och multiplayer (såklart).

#black-ops-4, #call-of-duty


Medlem

Låter som helt rätt val. Inte.

Medlem

Inte hanns med? Dom måste ha extrem press på sig att få ut samma bajskorv polerad vart å varannat år

Medlem

OK, så ytterligare en spelserie att glömma bort då. Köpte CoD endast för singleplayer då multiplayer är dötråkigt.

Medlem

Är inte Black Ops singleplayer del en av dom mer uppskattade inom serien?

Så dom skippar multiplayer för Modern Warfare 2 Remastern & singleplayer för Black Ops 4.

Låter smart.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Om valet är en dålig SP på 4-5h eller ingen SP, så tycker jag de gör helt rätt att skippa SP helt istället.

Gen
Medlem

Tror folk ändå ser en liten charm i att vara med i en Michael Bay film, jag gör det iaf. Riktigt tråkig utveckling eftersom MP också handlar om att få folk att köpa lootlådorna.

ELF
Medlem

Förmodar att det trots detta inte blir någon local coop på pc.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Jaha, det var ju lite tråkigt. Köpte alltid CoD och spelade igenom kampanjerna. De var inte några mästerverk, men just att de var så tight scriptade gjorde det lätt att spela igenom på en kväll eller två för lite njutbar Michael Bay-action.

Multiplayer bryr jag mig inte om. Allt för många fuskare i CoD till PC, vilket är märkbart på en sån liten karta och så få spelare.

Medlem

Spelar ju främst MP men detta är ändå ett stort minus då vissa av spelen haft riktigt bra kampanjer. Kan sätta mina bollar på att de ändå kommer ta fullpris med...

Medlem

Håller med om det som flera andra redan har skrivit.

Ett COD utan singleplayer är ett COD som jag under inga omständigheter kommer att köpa.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Det blev väl för jobbigt för dem. Black ops hade ju i alla fall lite story till skillnad mot vissa andra Cod. Multiplayer på Cod känns ju väldigt daterat och tråkigt.

Medlem

Om inte COD får ett battle royale mode så äter jag upp min hatt... om jag hade en hatt dvs.

Medlem

Trodde nyheten skulle vara nu ÄNTLIGEN skippar vi att göra nya spel av samma sak i år igen

Medlem

Jag tror faktiskt att singleplayerdelen är mer uppskattad än vad många tror och att spelet kommer att floppa (säja undermåligt) på grund av just detta. Det spelar ingen roll om statistiken hävdar motsatsen, men de flesta känner nog ett mervärde av en singleplayeraddition, och att betala 600 riksdaler för ett spel med enbart multiplayer är på tok för dyrt.

Medlem

Gör inte mig något. Har inte spelat igenom sp i något av de 5 CoD jag köpt hittills. En stor del av de som spelar CoD för sp är nog sådana som har laddat ner en piratversion.

Medlem

inb4 $60 basegame, $200 total DLC och microtransactions. Och ingen SP.

Medlem

Låter ganska logiskt, känns bara som dem hasslar folk genom att betala fullpris för skiten som knappt är annorlunda från tidigare spel. Men aja jag kommer inte köpa det iallafall. Så länge dem som köper är nöjda så.

Medlem

Ånej! Jag har förbokat det, men jag ska köpa den ändå. Har de tidigare.
Jag gillar singelplayer att öva på, innan jag spelar multiplayer.
Kampanjerna brukar ju vara bra på Black Ops.


signatur

autograph

Avstängd

Good riddance, COD's sp har alltid sugit kuk ändå.

Medlem

@BlueTeam:
Håller med,. Blir defenitivt inget köp om spelet är utan singleplayer

1
Skriv svar