Fräcka Fredag live 14:00 – ställ dina frågor nu!

Robot
Fräcka Fredag live 14:00 – ställ dina frågor nu!

Det rafflande veckomagasinet är tillbaka.

#fräcka-fredag, #fz, #godofwar, #live


Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

För att knyta till New Game+tråden. Vad tycker ni om New Game+? Vilket spel var det senaste ni spelade om?


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Grukk:

För att knyta till New Game+tråden. Vad tycker ni om New Game+? Vilket spel var det senaste ni spelade om?

I DO NOT KNOW!


signatur
Medlem

Nu när det finns en avdelning i forumet för medlemsrecensioner, är det något ni på redaktionen kommer använda er av? Tänker t.ex på Banner Saga som Jocke tjötar så mycket om, och andra liknande spel som redan recenserats av någon annan på redaktionen, eller som inte får en fullvärdig recension på sajten (små indietitlar och äldre spel ni missat). De skulle ni kunna snabbrecensera i forumet.

Tråddemonen
Testpilot

Har ni spelat de tidigare God Of War spelen? Ska ni ge ett försök med det nya?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Grukk:

För att knyta till New Game+tråden. Vad tycker ni om New Game+? Vilket spel var det senaste ni spelade om?

Jag gör en likadan och frågar som min tråd.

Hur mycket pengar lägger ni på redaktionen/geeks på spel per år? Andreas Eklövs svar skulle vara kul att höra.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

@uberpwnage2.0: Bra med lite shameless plugs!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Relik 📜
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag gör en likadan och frågar som min tråd.

Hur mycket pengar lägger ni på redaktionen/geeks på spel per år? Andreas Eklövs svar skulle vara kul att höra.

Du sitter ju på inside info här och vet att @loevet är lite lost cause!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Hur kom det sig att ni inredde med String (hyllorna bakom er)?

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@emilakered: Det är tur att man bara kan se hur många ordrar man lagt under ett år, och hur mycket pengar man lagt totalt (även om det är en skrämmande siffra i sig för min del). Summan för 2016 och 2017 skulle vara tämligen ångestframkallande O_o


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Avstängd

Vill endast veta om Jocke var bakis igår


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Hur lyckades Gustav riva förstasidan?

Vad var den mest possitiva överraskningen i God of War?
Vilken var den sämsta?

Killmonday Games

Spelar ni brädspel eller kortspel, som Cards against humanity?


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

Sjunker "spelarmoralen" när det gäller fusk, eller är det bara bättre antifusk-programvara som fångar fler, eller driver handel/pengar i spel den tråkiga utvecklingen eller något annat?
Deprimerande länk/stats,
https://steamdb.info/stats/bans/

---

I ämnet ovan, vad tycker ni om Dell Kinas nyliga försök att promota laptops med att de kör fusk extra bra?
Googla det nedan,
Dell China promotes cheats PUBG

---

Har ni någon spekulation kring "Ring of Elysium aka Europa" av Tencent en samarbetspartner för mobil varianten som ser så grymt lika samma ut som PUBG, tog de bara koden, utvecklade själva eller ligger det något underförstått mellan PUBG Corp/BH och Tencent?

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Jag är bara nyfiken vad som hände med logotyp-tävlingen ni hade till fräcka fredag för typ ett tag sen. :>


signatur

Mjölk är inte gott

Medlem

Jag är taggad på Frostpunk som släpps på tisdag och undrar om ni kommer publicera någon recension. Har ni fått någon recensionskod eller kommer eventuell recension ett tag efter släppet?

Gnällkuk

Jag är mest intresserad av att höra hur Gustav lyckades radera hela framsidan på FZ


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Moderator | Testpilot
Skrivet av Loevet:

@emilakered: Det är tur att man bara kan se hur många ordrar man lagt under ett år, och hur mycket pengar man lagt totalt (även om det är en skrämmande siffra i sig för min del). Summan för 2016 och 2017 skulle vara tämligen ångestframkallande O_o

Dela. Med. Dig. Av. Informationen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers

@Grukk: Haha, missade denna. För min den är det kanske 1000 spänn, i form av spel till kidsen. Själv är man ju mer eller mindre självförsörjande.


signatur
Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@uberpwnage2.0: Om vi säger så här, här nedan är tidslinjen över mina spelrelaterade köp hos Webhallen sedan 2003. Det står ju inte hur mycket som spenderats per år, men 2016 och 2017 är klart dominerande och då har jag spenderat totalt strax över 178 000 kr under hela tidslinjen. Och då inbegriper detta endast mina köp hos Webhallen... 😓


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Gnällkuk
Skrivet av Loevet:

@uberpwnage2.0: Om vi säger så här, här nedan är tidslinjen över mina spelrelaterade köp hos Webhallen sedan 2003. Det står ju inte hur mycket som spenderats per år, men 2016 och 2017 är klart dominerande och då har jag spenderat totalt strax över 178 000 kr under hela tidslinjen. Och då inbegriper detta endast mina köp hos Webhallen... 😓

https://i.pinimg.com/564x/8f/14/21/8f1421bda3604cc9435c9f3fed...

Det är i snitt nästan 12 lax om året, på spel. Men då kan man ju av graferna gissa att det blev prylar för 35-40 papp nästan under två år :L Galet. Andreas "Lilla Bergsala" Eklöv.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Moderator | Testpilot
Skrivet av Loevet:

@uberpwnage2.0: Om vi säger så här, här nedan är tidslinjen över mina spelrelaterade köp hos Webhallen sedan 2003. Det står ju inte hur mycket som spenderats per år, men 2016 och 2017 är klart dominerande och då har jag spenderat totalt strax över 178 000 kr under hela tidslinjen. Och då inbegriper detta endast mina köp hos Webhallen... 😓

https://i.pinimg.com/564x/8f/14/21/8f1421bda3604cc9435c9f3fed...

Holy sh*t!

Så länge du är nöjd då är jag nöjd, @loevet


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@uberpwnage2.0: Jag är nöjd! Bankkontot, not so much


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

1
Skriv svar