Rykte – CoD: Modern Warfare 4 görs av gamla Infinity Ward-gänget

Robot
Rykte – CoD: Modern Warfare 4 görs av gamla Infinity Ward-gänget
Medlem

Spännande!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Wow så med andra ord kanske det kommer ett BRA CoD spel snart då =3

Medlem

Hoppas det för guds skull inte blir BattleNet exklusivt också. Det är nog en väldigt liten chans dock. Det vore trevligt om Activision ändrar sitt girighetstänkande och släpper spelet på båda plattformar och ger oss gamers bättre köpalternativ. Men nu är det ju just Activision vi pratar om...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av CARTMAN:

Hoppas det för guds skull inte blir BattleNet exklusivt också. Det är nog en väldigt liten chans dock. Det vore trevligt om Activision ändrar sitt girighetstänkande och släpper spelet på båda plattformar och ger oss gamers bättre köpalternativ. Men nu är det ju just Activision vi pratar om...

Jag ser det mer som deras försök att rucka på Valves pseudomonopol med Steam. Säger inte att det är bra för oss konsumenter men..


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

@Gustav Höglund: Monopol är bättre för oss konsumenter.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Kleptoman:

@gh0glund: Monopol är bättre för oss konsumenter.

Tvärtom va? Konkurrens driver ned priserna och driver på innovation.

Case in point: Intel.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Gnällkuk

För alla som gillar den äldre skolans CoD kan jag tipsa om att testa Ironsight. F2P multiplayer-shooter som mer eller mindre känns som gamla MW rakt av. Spelet dras just nu med rätt skräpig net code tyvärr, men annars tycker jag det är ett riktigt kul spel!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gen
Medlem

Inte fel om vi går tillbaka till gamla skolan för en gångs skull.

Medlem
Skrivet av Gen:

Inte fel om vi går tillbaka till gamla skolan för en gångs skull.

Vad menar du nu? Jag tycker att det är tvärt om, känns som att alla har drabbats av nostalgi-feber. Det är remakes, remasters, reboots.

Gen
Medlem

@Dreijer: Menade något som liknar Modern Warfare 1, men visst har du rätt att det är många remakes osv. Folk har väl helt enkelt slut på idéer känns det som?

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hoppas det för guds skull inte blir BattleNet exklusivt också. Det är nog en väldigt liten chans dock. Det vore trevligt om Activision ändrar sitt girighetstänkande och släpper spelet på båda plattformar och ger oss gamers bättre köpalternativ. Men nu är det ju just Activision vi pratar om...

Låter väl ganska troligt att det blir det, om det nu går bra för det som kommer nu på battlenet?
Konstigt att inte folk klagar på att _alla_ blizzardspel bara kommer på battlenet.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Inget bra cod på pc har ju släppts sedan 2008, Cod ww2 var ju ett litet försök men ändå rätt tamt.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Låter väl ganska troligt att det blir det, om det nu går bra för det som kommer nu på battlenet?
Konstigt att inte folk klagar på att _alla_ blizzardspel bara kommer på battlenet.

Lirar inte några renodlade Blizzard spel som UberWatch, StarCraft 2, WarCraft 3 osv. Bara Call of Duty i single player och zombie mode. Förstår ju att de vill tjäna mer pengar o bara sälja via sin egna launcher men tycker det är så synd. Personligen är jag statistik freak och vill ha alla spelen samlade i mitt Steam library och gillar att följa min egna statistik lista över hur många timmar jag lirat ett spel. Spel gemenskapen med alla bilder o info.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Avstängd

Det var väl relativt samma personer hos Dice som utvecklade BF3? Och vi såg väl alla vad det blev början på: *host* MTX? Jag vill hoppas på det bästa men titta bara på Rare's senaste skapelser.

Gammalt gäng kanske har samma härliga gemensamma vision men deras överordnade har garanterat ett skrikande MTX-järngrepp över dem denna gång jämfört med hur det var när MW1-2 skapades.

1
Skriv svar