Testa den öppna betan av monsterslaktaren Dauntless

Robot
Testa den öppna betan av monsterslaktaren Dauntless

Utmanar Monster Hunter i storleken på fienderna.

#dauntless, #nyhetstips, #öppen-beta


Medlem

Oerhört roligt, dock enformigt. Men det är oerhört underhållande gameplay. Helt klart värt att testa då det är F2P, och även utan P2W format, precis som Fortnite. Riktigt bra tidsfördriv som är kul.

Medlem

är det PCexklusivt?

Medlem
Skrivet av Prixm:

Oerhört roligt, dock enformigt. Men det är oerhört underhållande gameplay. Helt klart värt att testa då det är F2P, och även utan P2W format, precis som Fortnite. Riktigt bra tidsfördriv som är kul.

Enformigt som Sea of Thieves eller enformigt som WoW?

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Enformigt som Sea of Thieves eller enformigt som WoW?

allt du gör är att döda bossar med vänster och högerklick

Moderator | Testpilot
Skrivet av Grymgreger:

är det PCexklusivt?

Just nu är det bara för PC.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Enformigt som Sea of Thieves eller enformigt som WoW?

Enformigt som Sea of Thieves.
Du hoppar in i maps, dödar bossar (finns kanske 15-20 olika eller liknande tror jag?) med olika abilities och strategier.
Du får mats för att uppgradera och crafta gear, flasks.

Det är ett bra tidsfördriv, men förmodligen inte under en längre tid. Men det är helt klart ett spel som kan finnas där i ett år eller så om du bara ströspelar det!

Medlem

Det är ju en rak kopia på te.x monster hunter serien, så det kan va ett bra substitut tills Monster hunter World släpps på PC, har lagt över 200 timmar i det på ps4an väntar bara på PC releasen också nu.

Medlem

Värt att testa, såg lite kul ut.

edit

Our login servers are currently experiencing heavy demand. There are 68284 people in front of you. Estimated wait time: 60+ minute(s).

Medlem

Inget bra, bad om återbetalning och fick den.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Oerhört roligt, dock enformigt. Men det är oerhört underhållande gameplay. Helt klart värt att testa då det är F2P, och även utan P2W format, precis som Fortnite. Riktigt bra tidsfördriv som är kul.

Min första tanke när jag såg denna trailer var just Fortnite: Monster Hunter Edition. Kommer nog testa men är mer sugen på Monster Hunter när det väl kommer till PC.

Medlem

Jag tycker spelet var ganska bra, inget jag kommer att köra efter betan men det är lätt värt att testa betan. Spelet blev lite roligare när man lärde sig att göra combos och fick tillgång till roligare potions. Den långa kön när man måste starta om spelet är dock grymt osexig, cirka 30-60 minuter för att servrarna är överbelastade..

Medlem

provade stängd beta för typ ett halvår sedan och då fanns det inte mycket att att bli exhalterad av, men var ju relativt tidig beta. Finns potential.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar