Naughty Dog berättar hur de skapade kyss-scenen i Last of Us 2

Robot
Naughty Dog berättar hur de skapade kyss-scenen i Last of Us 2

En kyss i spel är inte så enkelt som man tror.

#e3-2018, #last-of-us-2, #naughty-dog


Inaktiv
Medlem
Skrivet av anon_119148:

Riktigt gay.

Det säger du inte?! Dock inget fel med att vara gay


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

eld
Medlem
Citat:

Vad som är mest imponerande var att skådespelarna aldrig kysstes, berättar Druckman, eftersom deras motion-rig inte tillät dem att komma för nära varandra.

Kameran som sticker ut en bra bit framför ansiktet gör det hela väldigt svårt

Medlem

@anon_119148: Väx upp för fan.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

@grollo_92: Väx upp för fan.

Någon som inte förstår ett skämt
Såklart det är Gay, var ju två töser som kysstes


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Mirage:

@grollo_92: Väx upp för fan.

Ta en Toy.

jbx
Medlem

@marsson90: inget fel på att vara pinsam heller.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Gaara:

Tycker du ja...

Och vad tycker du?

Medlem
Skrivet av Eight08:

Och vad tycker du?

Personligen tycker jag folk få tycka vad dom vill om homosexualitet. Tycker man inte om det så tycker man inte om det. Har man inget emot det så har man inget emot det. Varför är det en synd i dagens samhälle att säga att man ogillar homosexualitet om man är heterosexuell? Frågar du homosexuella om dom gillar det motsatta könet så kommer du får nej som svar tillbaka, det är ju lika kränkande. Sluta särbehandla.

Medlem

jösses vilket drama en liten scen kan skapa härinne.. tagga ner för fan

Medlem
Skrivet av Eight08:

Och vad tycker du?

Tycker nils45 här nedan summerar det rätt bra vad jag tycker. Homosexualitet är lagligt här i sverige, som så mycket annat vi har olika åsikter om.

Skrivet av nils45:

Personligen tycker jag folk få tycka vad dom vill om homosexualitet. Tycker man inte om det så tycker man inte om det. Har man inget emot det så har man inget emot det. Varför är det en synd i dagens samhälle att säga att man ogillar homosexualitet om man är heterosexuell? Frågar du homosexuella om dom gillar det motsatta könet så kommer du får nej som svar tillbaka, det är ju lika kränkande. Sluta särbehandla.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Tycker du ja...

Jepp! Jag ser ingen anledning till att tycka illa om något som inte påverkar mig själv personligen.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av nils45:

Personligen tycker jag folk få tycka vad dom vill om homosexualitet. Tycker man inte om det så tycker man inte om det. Har man inget emot det så har man inget emot det. Varför är det en synd i dagens samhälle att säga att man ogillar homosexualitet om man är heterosexuell? Frågar du homosexuella om dom gillar det motsatta könet så kommer du får nej som svar tillbaka, det är ju lika kränkande. Sluta särbehandla.

Jag antar då att du även inte har något emot att jag då säger att jag ogillar dig. Jag tycker du är äcklig och motbjudande, jag tycker inte personer som du borde ha samma rättigheter som alla andra i samhället, du är en skam för mänskligheten, men skönt att jag kan säga detta till dig rakt ut utan att du ens tar illa upp. Varför ska det vara en synd att tycka illa om andra utan någon som helst orsak?

Edit: </ironi> om nu någon inte förstod det...

Medlem
Skrivet av nils45:

Varför är det en synd i dagens samhälle att säga att man ogillar homosexualitet om man är heterosexuell? Frågar du homosexuella om dom gillar det motsatta könet så kommer du får nej som svar tillbaka, det är ju lika kränkande. Sluta särbehandla.

Det är en väldigt stor skillnad på att inte vara sexuellt attraherad av det motsatta könet och att ogilla någon för att de är sexuellt attraherade samma kön. Hur kan det vara kränkande att någon är attraherad av en annan människa av samma kön?

Inaktiv

Gillar man inte homogrejer så får man rösta med plånboken och inte köpa spel med sådant tema. Inte särskilt svårt med tanke på att det är så få spel där ens förekommer och ännu färre där det framhävs som i detta spel.

1
Skriv svar