Uncharted-filmen står i startgroparna

Robot
Uncharted-filmen står i startgroparna

Inspelningen är säkrad – "en massiv titel".

#film, #nathan-drake, #uncharted


Medlem

My kind of Drake: https://www.imdb.com/name/nm0277213/

Medlem

what.... Tom ******* Holland?!
Kunde inte ha varit en sämre match :/


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

what.... Tom ******* Holland?!
Kunde inte ha varit en sämre match :/

Jaså? Snälla lista 10 andra killar runt 20 år som skulle göra ett bättre jobb som en ung Nathan.

Medlem

Fyfan vad dålig casting, Tom Holland ser ju ut som att han är 15 år gammal och jag har iaf inte något intresse av att se en 15-årig Nathan Drake..

Sen är han ju väldigt känd som Spiderman just nu så att se honom som en annan stor äventyrs-karaktär blir ganska svårt imo.

Alla handlingar som görs om från ett medium till ett annat måste inte alltid ha en backstory, Uncharted är ju perfekt för att dyka rätt in i handlingen utan behöva någon tidigare karaktärsutveckling. Hans karaktär är ju inte direkt komplicerad..

Medlem

Sämsta skådisen ever. Ser ut som p12 med.
@vamp. Det är inte alls ovanligt att skådespelare spelar både 10 år yngre och äldre än vad dom i själva verket är och jag skulle kunna lista 100tals som skulle göra rollen bättre.

Medlem

Gillade honom som Spidde, så jag håller tummarna för att set här blir bra! Se den lär jag göra oavsett

Medlem
Skrivet av Hexon:

Sämsta skådisen ever. Ser ut som p12 med.
@vamp. Det är inte alls ovanligt att skådespelare spelar både 10 år yngre och äldre än vad dom i själva verket är och jag skulle kunna lista 100tals som skulle göra rollen bättre.

Börja lista dom då

Finns en jag kan komma på som kan göra ett bra jobb som Nathan Drake.
Det är Nathan Fillion, men han ser nästan lite för gammal ut imo.

Medlem
Skrivet av Ghan:

Börja lista dom då

Finns en jag kan komma på som kan göra ett bra jobb som Nathan Drake.
Det är Nathan Fillion, men han ser nästan lite för gammal ut imo.

Tar juh hela dagen😂
Håller med dig. Han är no1. Men som den äldre dock.
Hoppas och tro att det kommer komma en officel med Nathan Fillion. Vi håller tummarna. Var ju likadant med deadpool filmen.

Inaktiv

Som tur(?) är har jag inte spelat något Uncharted för hade jag gjort det hade jag nog blivit besviken om Tom Holland ska spela Drake. Ja han var bra i Spider Man men tom jag kan förstå att det finns andra som skulle passa bättre.

Medlem

Där dog intresset för denna filmen.

Medlem
Skrivet av Hexon:

Tar juh hela dagen😂
Håller med dig. Han är no1. Men som den äldre dock.
Hoppas och tro att det kommer komma en officel med Nathan Fillion. Vi håller tummarna. Var ju likadant med deadpool filmen.

Tar det hela dagen att skriva ett par namn? Wut?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Tror han kan funka bra som en ung Nathan Drake! Lite som River Phoenix gjorde Indiana Jones.

Svårt dock att inte tråna efter en långfilm med Fillion i huvudrollen.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Releasehästryttare
Skrivet av Gustav Höglund:

Tror han kan funka bra som en ung Nathan Drake! Lite som River Phoenix gjorde Indiana Jones.

Svårt dock att inte tråna efter en långfilm med Fillion i huvudrollen.

Bara Fillion gör Dr.horrible 2 först ..

Själv vill jag heldre ha Chris Pratt eller Chris Pine som Nathan drake

Medlem
Skrivet av Devan:

Bara Fillion gör Dr.horrible 2 först ..

Själv vill jag heldre ha Chris Pratt eller Chris Pine som Nathan drake

Ja, de ser ju verkligen ut som en ung Nathan.... :'D


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@Devan: En lite yngre Joe Flanigan (Stargate Atlantis) hade jag gärna sett i huvudrollen. Samma typ av utseende och devil-may-care-attityd. Inte den vassaste skådespelaren, men hey. Det är trots allt en film baserad på ett TV-spel.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Releasehästryttare
Skrivet av Gustav Höglund:

@Devan: En lite yngre Joe Flanigan (Stargate Atlantis) hade jag gärna sett i huvudrollen. Samma typ av utseende och devil-may-care-attityd. Inte den vassaste skådespelaren, men hey. Det är trots allt en film baserad på ett TV-spel.

Holy shit, du har rätt!
Om vi kan dra tillbaks Joe Flanigan 20 år hade han varit perfekt, tyvärr är han lite till åren nu, de kanske kan använa CGI för att få han yngre

Medlem
Skrivet av Vamp:

Jaså? Snälla lista 10 andra killar runt 20 år som skulle göra ett bättre jobb som en ung Nathan.

Scott Eastwood
Chris Pratt
Chris Pine
Charlie Cox
Bradley Cooper
Nathan Filion
Zachary Levi
Shane West
Dax Shepard
Sam Witwer

Det var några som kanske skulle kunna spela honom, som ser mer ut som mannen än Tom Holland.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Det var några som kanske skulle kunna spela honom, som ser mer ut som mannen än Tom Holland.

Du kan ju nästan dubbla åldern för dom där namnen och skulle säga att flertalet av dom skulle göra ett mycket sämre jobb eller passar in riktigt dåligt för rollen

Medlem
Skrivet av Bulletblues:

Du kan ju nästan dubbla åldern för dom där namnen och skulle säga att flertalet av dom skulle göra ett mycket sämre jobb eller passar in riktigt dåligt för rollen

Precis, för det är ju super vanligt nu för tiden att man enbart skaffar skådespelare i exakt passande ålder...
Smink och datorfixande används jämnt och ständigt, så åldern är inget prob nu förtiden.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Tror säkert det kan flyga. Men i utbyte vill jag se Chris Pratt som en "vuxen" Drake 😎

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Scott Eastwood
Chris Pratt
Chris Pine
Charlie Cox
Bradley Cooper
Nathan Filion
Zachary Levi
Shane West
Dax Shepard
Sam Witwer

Det var några som kanske skulle kunna spela honom, som ser mer ut som mannen än Tom Holland.

Haha. Ok. Vet inte vad du arbetar med, men jag hoppas att det inte involverar casting. Dax Shepard :’D

Releasehästryttare
Medlem
Skrivet av Vamp:

Haha. Ok. Vet inte vad du arbetar med, men jag hoppas att det inte involverar casting. Dax Shepard :’D

Mhm, kanske kommer prestera lika bra som dom i branschen.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Precis, för det är ju super vanligt nu för tiden att man enbart skaffar skådespelare i exakt passande ålder...
Smink och datorfixande används jämnt och ständigt, så åldern är inget prob nu förtiden.

Struntprat att åldern inte skulle spela någon roll.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Struntprat att åldern inte skulle spela någon roll.

Hehe, han skrev efter sin egen lista med b-skådisar att alla de var mer lik Nathan än Tom Holland. Lite motsägelsefullt att det går att fixa åldern med smink och FX, men inte ”utseendet”.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Precis, för det är ju super vanligt nu för tiden att man enbart skaffar skådespelare i exakt passande ålder...
Smink och datorfixande används jämnt och ständigt, så åldern är inget prob nu förtiden.

Det ändrar inte frågan som ställdes, och att få nån av dom att se ut som 20 är nog ett rätt stort jobb. Sen så innebär en ålder mer än bara utseendet. Och sen kan tilläggas igen att majoriteten av dom där skådisarna passar rätt dåligt för rollen som Nathan Drake

1
Skriv svar