Vad gör dig på gott humör?

Medlem
Vad gör dig på gott humör?

Oftast behöver jag inte så mycket (mest pga att alla större problem i livet just nu håller sig på mattan). Som tex idag kl. 12:01 har mer än halva veckan passerat, och det är 100% nedförsbacke inför helgen" (Samt Phantom Doctrine hägrar när man kommer hem, och det gör också att en drar på smilbanden.)

Vad får dig att le?


signatur

I drank what?

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Små saker, för det mesta. God mat, en solig oktoberdag, glada hundar på tunnelbanan, en bra låt. Det låter säkert ostigt, men det behövs inte så mycket mer för att jag ska dra på smilbanden.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

När sonen är glad. God mat & dryck. En härlig höstdag. Ledigt från jobb. Ett bra spel som man fastnar för (händer inte så ofta längre tyvärr). Listan kan nog göras lång


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Inaktiv

Som Gurra säger är det oftast de små sakerna. När katterna är gosiga, god mat, när utvecklingen av spel går framåt och nu efter den här varma sommarn blir jag väldigt glad när det är runt 16 grader och sol.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Riktigt bra musik, bra spel, måbra-filmer, en lugn dag. Finns många saker. Men senast igår stod jag i köket och lyssnade på en riktigt bra låt och jag kunde inte stå still och kunde inte sluta le. Det är härligt att lägga märke till dessa små stunder då det alldeles för ofta händer att de bara flyger förbi obemärkta (tror jag).


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Moderator | Testpilot

Allt möjligt egentligen. Solen, musiken, spel, serier, lite vad som helst som jag tycker om.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jobbmässigt, när jag löser saker som omöjligtvis kan hända.
Privat: när barnen bubblar med saker som de bara måste berätta för mig för det är bara jag som fattar det episka med att en sten på förskolan likande en Golem (utveckad från en geodude i Pokémon).
Nästan alltid matlagning, det konkreta med att hacka och preppa.... ger en bra känsla.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

För det mesta musiken och de få vänner man har.

Gen
Medlem

Tjejen, en promenad i naturen, äta god mat på restaurang, träffa de få vänner man har, trevliga paket samt bra låtar

Förr i tiden hade jag nog sagt spel och film men inte så mycket längre.

Medlem

Vänner. Helst av allt att träffa dom fysiskt för en bra rollspelsomgång, men även online för lite co-op i ett bra spel.

Det är enligt mig det bästa livet har att erbjuda.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Dottern, fruntimret och riktigt bra spel/film/musik.

Medlem

Ett rent samvete och egentid. Finns få saker som slår det. Eller en öl i solen med goda vänner. Att hitta en riktigt fin platta, få vakna utan stress med partnern. Gotta ner sig i nörderier gör väl för själen. Har precis börjat fördjupa mig i filosofi, och det gör mycket fint med humöret. Så, att få ha en plats där man får fylla en funktion, eller helt få leva efter eget behag är sådant som gör mig glad. Väldigt fin tråd, behövdes idag

Medlem

Mycket. Hela sommaren har jag varit glad pga vädret då jag har kunnat vara på stranden och sola vilket gör mig som mest glad. En god öl gör mig glad. En riktigt bra skiva. En riktigt bra bok. Mina barn när de är på bra humör. En lyckad svamptur med mycket svamp i korgen.

Medlem

vackra kvinnor och bra musik

Medlem

Jobbet och jobbarkompisarna.
Rysk trafik på youtube.
Kall öl och grillat.
Valfläsk i valtider.
Datorspel.

Finns mycket mer men det får räcka


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

1
Skriv svar