Mount & Blade II: Bannerlord visar upp kampanjen

Robot
Mount & Blade II: Bannerlord visar upp kampanjen

Gå på pub, hugg folk med svärd och dona senaste riddarmodet!

#gamescom, #mount-and-blade-2-bannerlord, #nordic-fur


Gen
Medlem

Kul med uppdatering och det ser ju inte lite bättre ut än 1an. Dock tycker jag inte animationerna är mycket bättre än det första spelet - fortfarande stela och onaturliga.

Medlem
Skrivet av Gen:

Kul med uppdatering och det ser ju inte lite bättre ut än 1an. Dock tycker jag inte animationerna är mycket bättre än det första spelet - fortfarande stela och onaturliga.

Vilket är en del av charmen, enligt mig iaf! Ohyggligt hypad!

Medlem

Stor hype för Bannerlord! Oerhört intresserad av detta spelet då de tidigare iterationerna var väldigt underhållande och fängslande (Efter de första hundra timmarna var det mods som höll liv i spelet men älskar modvänliga spel för det är väldigt sällan som communityt inte lyckas få fram härliga mods )

Medlem

Kingdom Come i tredje person. Kan bli kul!

Inaktiv

Hoppas det är bättre än Kingdom come. Hade förväntningar på det men vilket slöseri med potential. Skräp.

Medlem

Ska bli så jeffla sköj

Medlem

Längtar så otroligt mycket

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Hoppas det är bättre än Kingdom come. Hade förväntningar på det men vilket slöseri med potential. Skräp.

Håller med.
Hoppas mer på Bannerlord för jag har faktiskt tröttnat på Kingdom Come och körde inte ens klart det. Mer intressant som koncept än spel. Sidouppdraget att festa med prästen hade räckt att plocka ut som ett mini spel. Var ju typ det bästa med hela KCD hehe

M&B körde en ju brutalt mycket och deras combat alltit varit en favorit!

Jag hoppas på konsolversion!

Medlem

Ser mysigt ut, och ser ut att vara jäkligt tillfredställande att träffa/dräpa fiender också. Så länge det är som Warband snyggare och upp-piffat kommer de ju vara nice liksom.
Tycker dock inte att det ska jämföras med Kingdom Come, väldigt olika spel förutom att det är lite mer "realistiskt" och att man typ.. väljer attackriktning.

Medlem

Hoppas på att man kan döda lords i Bannerlord. Störde mig otroligt mycket på att det inte gick i förra spelet utan att behöva använda mods.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skribent

Kommer fan återerövra Finland om det här spelet är tråkigt. Hoppas på en charmig buggfest och många roliga moddar. Vill ha en modd som sätter Calles ansikte på alla fiender.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

hoppas dom lyckas rejält och att det blir ett av dom bästa spelen någonsin


signatur

//monster

1
Skriv svar