Hämta en betanyckel till Aion!

Medlem

CHEERS!!! GOT ONE


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Medlem

Nooooooooooooooooooooooo!

Medlem

fick en ifrån eurogamer istället

Medlem

-_- Vad besviken jag är.

Medlem

När kommer nyckeln då =O

Medlem
Medlem
Skrivet av SciiBione:

När kommer nyckeln då =O

Det står på sidan där du tryckte på den stora knappen.


signatur
Inaktiv

soft fick en :>

Medlem

jag med jag klick vid kl 15:00 då det var 488 kvar

Medlem

haha titta tillbax i history var 5a att få nyckle

Medlem
Skrivet av Gortie:
Skrivet av SciiBione:

När kommer nyckeln då =O

Det står på sidan där du tryckte på den stora knappen.

Ahh tack missade det :$

På måndag kommer dom för er som är lika blinda som jag :heart:

Medlem

Jag blir lite orolig nu, men ni som har fått en reserverad nyckel, skulle ni kunna kolla länken http://www.fz.se/beta/?id=21 då det står att alla nycklarna är slut, jag fick en förut och nu verkar det som om jag inte får nån alls

Medlem

fan fick ingen

Medlem

helvete...


signatur

Rawr

Medlem

Fick key från en annan sida igår.

Inaktiv
Skrivet av Kuci:

Jag blir lite orolig nu, men ni som har fått en reserverad nyckel, skulle ni kunna kolla länken http://www.fz.se/beta/?id=21 då det står att alla nycklarna är slut, jag fick en förut och nu verkar det som om jag inte får nån alls

När du fick din nyckel reserverad så stod det att du fått en och att dom skickar den via email vid ett senare tillfälle, så jag tror det är nemas problemas. Jag fick en också ; )

Medlem
Skrivet av fakecake:
Skrivet av jonas:

Dom lurefaxarna verkar ha öppnat före klockan 15, för fort gick det

Verkar vara din klocka som går fel, jag tryckte F5 kl 15:00 och då var det 498 nycklar kvar

hehe, de är nog inte helt omöjligt

Inaktiv

Någon som lite mer om detta? Asså hur vi ska göra för att komma igång. Hur vi skaffar spelet och liknande?

Redaktör

All info om nedladdning, kontoregistrering med mera skickas ut till er som fick en nyckel på måndag kväll.


signatur
Medlem
Skrivet av Contance:
Skrivet av Kuci:

Jag blir lite orolig nu, men ni som har fått en reserverad nyckel, skulle ni kunna kolla länken http://www.fz.se/beta/?id=21 då det står att alla nycklarna är slut, jag fick en förut och nu verkar det som om jag inte får nån alls

När du fick din nyckel reserverad så stod det att du fått en och att dom skickar den via email vid ett senare tillfälle, så jag tror det är nemas problemas. Jag fick en också ; )

Tack

Inaktiv

ärs han inte få en beta

Inaktiv

Ska bli skönt att få testa detta spel, verkar ju lovande

Medlem

Redan vunnit nyckel från FZ i tidigare Aion tävling

Inaktiv

Tur att man sov till kl5 efter metaltown. -.-

Medlem

hmm jobbat tills nu så missade alla beta keys:( hoppas att nån kan skriva lite om spelet hur det är och så: ) har hört så mkt om att det är grymt bra! och att det suger...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

vi ses ingame då

Inaktiv

Ingen stor förlust, spelat Asiatiska versionen och kan säga att det inte är något för mig, förbannat segt.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv
Skrivet av Tompa:

All info om nedladdning, kontoregistrering med mera skickas ut till er som fick en nyckel på måndag kväll.

Tackar!:heart:

Inaktiv

Började lite senare så hann ta en. Tack FZ

Skriv svar