LIVE NU: Hjälp Gustav att vinna i Destiny 2: Forsaken

Robot
LIVE NU: Hjälp Gustav att vinna i Destiny 2: Forsaken

Gustav behöver din hjälp ikväll för att fragga loss i Gambit-läget. Adda honom och kör!

#destiny-2, #destiny-2-forsaken


Moderator | Testpilot

Kul Synd att man spelar på PC då annars hade jag burit honom


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Quake-konnässsör

Spelar tyvärr också enbart på PC Men dyker nog upp till streamen.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kul Synd att man spelar på PC då annars hade jag burit honom

På samma sätt som Skellefteå bär resten av Västerbotten vad gäller ishockey?


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Skit i Destiny, spela klart Black Mesa istället

Skribent

Jag tror på Gustav!


signatur

I am the black wizards.

Gen
Medlem

Destiny spelas bäst på PC

Medlem

Det där såg ju faktiskt roligt ut! Kanske skulle testa på forsaken...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Ett litet tips är att ni inte skriver "imorgon kväll" i framtida artiklar. Artikeln är ursprungligen publicerad igår, så "imorgon kväll" är alltså idag, torsdag? Mycket tydligare om ni skriver datum.

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Håller med tidigare talare. D2 på PC gör underverk för själen. (och aimen) Hade gärna hjälpt till isåfall. Men lycka till!

Medlem

Kör också på PC. Visste knappt att det fanns på ps4.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Heja!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Jag får någon märklig faderlig stolthet när Gurra kör en triple kill på andra laget.


signatur
Medlem

Gogogo!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Crap. Missade detta.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Inga twitch-streams?

Frilansare
Skrivet av Oakenborn:

Crap. Missade detta.

https://youtu.be/BdXQfiZB0uU

Medlem

Man tackar


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Fick ju destiny 2 med i nån av HB monthly samlingarna i somras och då jag var trött på hela min samling av 600+ spel i STEAM, Origins samt U-Play och såg spelet i Blizzard launchern, så varför inte testa spelet tänkte jag? Sagt och gjort, 20 timmar senare var de tidigare dlc paketen samt den nya Forsaken expansionen inköpt till min stora förvåning. Jag hade ju läst en jäkla massa kommentarer om hur dåligt spelet är, vilket inte alls stämde, även om spelet knappast har något större djup så är det än så länge genuint roligt och väldigt enkelt att komma in i. Kanske hjälpte det att jag hade noll och inga förväntningar på spelet innan jag testade det och därmed blev blev positivt överraskad.

Så Destiny 2 är klart mycket roligare än vad jag väntade mig faktiskt, ruskigt enkelt att planlöst köra runt i världen och ge sig i kast med de diverse olika sorters aktiviteter som pågår dygnet runt utan problem och att grinda efter bättre loot är alltid kul när man inte behöver lägga 100-tals timmar på det utan en halvtimma räcker för att få 2-3 bra prylar om man har tur. Problemet är vad jag ska göra nu när jag nått level 50 med huntern jag startade spelet med och de flesta story questar verkar vara avklarade när jag ser på kartorna på planeterna. Raids av någon slag fanns det såg jag, men jag ids inte sätta mig in i allt som krävs för att hålla någon som överstiger medioker standard känner jag och pvp har jag typ inte varit intresserad av i fps onlinespel sedan Wolfenstein - Enemy territory.

Så om det finns någon snäll medmänniska som har något tips på vad man kan göra i spelet nu när inte pvp lockar alls och endgame raids spontant känns som ett alldeles för stort åtagande för att jag inte ska vara ett totalt sänke för mina medspelare?

Medlem

Jag körde mycket sniper i d1 i början och gick senare över till fusion rifle. I d2 blev man snabbt avvänjd av att köra med sniper över huvudtaget. Har inte alls samma känsla i d2 med sniper. Har märkt att jag fortfarande kör med dubbla primery vapen istället.

1
Skriv svar