The Last Remnant PS3 blir kanske inte av

Robot
Medlem
The Last Remnant PS3 blir kanske inte av

Sörjer inte för PS3 folket.. jag grattar dom. Skit spel från början till slut.

Medlem

Tycker det är väldigt synd!

Spelade detta på pc och tyckte det var väldigt bra faktiskt.

Upplevde ingenting med "hackande bilduppdateringar".

Dock är inte xbox och pc-versionerna identiska, kanske inte funkar lika bra till xbox, vad vet jag?

Men skulle de släppa versionen som var till pc på ps3an skulle det gå betydligt bättre tror jag.

Medlem

Faktist ett riktigt riktigt dåligt spel.. så hejja ps3 som slipper

Inaktiv

Spelade på PC och det var ett jäkligt bra spel

Shining Force möter Final Fantasy ,, Kan ju inte gå fel riktigt

Medlem

Helt klart ett av dom mest underskattade spel jag spelat. Om man tar sig tid att sätta sig in i alla spelsystemen så är det kalasbra och utmanande på ett uppfriskande sätt. Problemet är att Square misslyckats kapitalt med att förmedla systemen på ett intuitivt sätt.


signatur
Inaktiv

Spelade på PC, skulle ej köpt om det kom till ps3;an =>

Medlem

Ingen större förlust för PS3-ägarna. Förutom för dem som kanske gillar spelet såklart.

Medlem

Synd för ps3 ägare, lr enbart ps3 ägare. Klart ett av dom bästa jrpg spelen nånsin.

Förutom laggen på 360 så är speelt vansinnigt svårt, as grymma strider och verkligen episkt och sjukt långt spel.

Ett väldigt ovanligt jrpg med ovanligt stridsystem och uppfriskande ovanligt svårt.

På 360 kan man inte spara mellan boss fighter som man kan på pc och därmed ökar svårighetsgraden med det dubbla.

Medlem

Ajdå, skulle vilja spela detta helst på PS3an

Nåväl, får väl köpa det på Steam någongång istället då, fast det är ingen brådska.

Medlem

Jag skulle köpa det till pc. Glömde bort till 360 finns ej dom japanska rösterna med. Är väl igentligen det enda minuset för 360 versionen imo.

Medlem

Hörde att detta spelet var renodlat skit, så jag känner inte någon större förlust så om det kommer eller ej.

Medlem

Så om du gillar liknande spel och det hade kommit till ps3 och det visat sig vara kanon ?

är det då värt att hävda "hörde" i den frågan?

Medlem

Men spelet är renodlad skit..

Rollspels genren är igentligen den genre jag spelar uteslutet..men just last remnant är riktigt riktigt dåligt, seg story.. trista strider.. långsamma strider

nej tack

Medlem

Provade demot på PC och kan säga att jag kommer inte sakna spelet.
Väldigt vad folk har blandade åsikter om spelet förresten?

FIXA LAGG!


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

1
Skriv svar