Visst säljer det – Super Smash Bros. Ultimate smashar tidigare rekord

Robot
Visst säljer det – Super Smash Bros. Ultimate smashar tidigare rekord

Snabbast säljande Switch-spelet hittills i Storbritannien.

#smash-bros, #super-smash-bros-ultimate


Medlem

Nintendo gör så mycket rätt nuförtiden. De har byggt upp ett väldigt starkt bibliotek av spel med åren. Tror varken Sony eller Microsoft skulle kunna lyfta en av sina spelkonsoler med enbart egna titlar.

Medlem

Det här är verkligen galet. De kommer säljs så mycket Nintendo Switch konsoler nu under december och även spelen kommer fortsättas säljas.

Antar att vi kommer se mycket högre siffror i början av nästa år eller i slutet av den här månaden.


signatur

Min blogg: https://tokar86a.top - Mest fokuserad på Pokémon Sleep & Pokémon Go l Hårdvara/server`s information: https://tokar86a.top/hardware-information/

Medlem

Hoppas det inte är så kul att folk glömmer duscha.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Nintendo gör så mycket rätt nuförtiden. De har byggt upp ett väldigt starkt bibliotek av spel med åren. Tror varken Sony eller Microsoft skulle kunna lyfta en av sina spelkonsoler med enbart egna titlar.

Tycker Sonys titlar sopar skiten med Nintendo. Nja, inte skiten men tycker de är betydligt bättre iaf. Mer av samma barntitlar till Switch har kommit tycker jag. Saknas mogna vuxenspel dit. Zelda iof men det var en tung besvikelse för egen del tyvärr. Hade jäkligt roligt med Super Mario Odyssey men sedan har det varit avslaget.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag har bara spelat super smash bros nån gång när jag var liten på nintendo 64. Någon som kan svara på hur svårt det är att komma in i idag? Funderar på att skaffa det till mig och sambon men vet inte om det är för svårt för henne

Medlem
Skrivet av Morti:

Jag har bara spelat super smash bros nån gång när jag var liten på nintendo 64. Någon som kan svara på hur svårt det är att komma in i idag? Funderar på att skaffa det till mig och sambon men vet inte om det är för svårt för henne

Eh, det är ju menat för barn och ungdomar så om barn kan lära sig det kan väl troligtvis din sambo det också?

Medlem
Skrivet av Morti:

Jag har bara spelat super smash bros nån gång när jag var liten på nintendo 64. Någon som kan svara på hur svårt det är att komma in i idag? Funderar på att skaffa det till mig och sambon men vet inte om det är för svårt för henne

Smash följer väl det klassiska receptet att vem som helst kan plocka upp, spela och ha roligt på en gång, men du får lägga ner x-antal timmar för att bli bra på riktigt. Det har mer djup än vad det ser ut.

Inaktiv
Skrivet av CARTMAN:

Tycker Sonys titlar sopar skiten med Nintendo. Nja, inte skiten men tycker de är betydligt bättre iaf. Mer av samma barntitlar till Switch har kommit tycker jag. Saknas mogna vuxenspel dit. Zelda iof men det var en tung besvikelse för egen del tyvärr. Hade jäkligt roligt med Super Mario Odyssey men sedan har det varit avslaget.

Fast då handlar det ju mer om personlig preferens, uppenbart så uppskattas spelen även av vuxna mig själv inkluderat. Hade det endast varit barn som ville ha hade det troligtvis inte sålt i närheten av lika bra.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Tycker Sonys titlar sopar skiten med Nintendo. Nja, inte skiten men tycker de är betydligt bättre iaf. Mer av samma barntitlar till Switch har kommit tycker jag. Saknas mogna vuxenspel dit. Zelda iof men det var en tung besvikelse för egen del tyvärr. Hade jäkligt roligt med Super Mario Odyssey men sedan har det varit avslaget.

Så du menar att familjespel/barn är sämre spel? Att t.ex om man kunde slå huvudet av Mario eller om Zelda hade en sexig outfit så hade det varit ett bättre spel?

Medlem
Skrivet av anon_646:

Fast då handlar det ju mer om personlig preferens, uppenbart så uppskattas spelen även av vuxna mig själv inkluderat. Hade det endast varit barn som ville ha hade det troligtvis inte sålt i närheten av lika bra.

Jo så är det. Jag kan också se charmen med spel som Super Mario Odyssey som jag hade riktigt skoj med men saknar lite andra titlar med "vuxnare" innehåll.

Skrivet av Maysay:

Så du menar att familjespel/barn är sämre spel? Att t.ex om man kunde slå huvudet av Mario eller om Zelda hade en sexig outfit så hade det varit ett bättre spel?

Lite våld har ingen dött av. Hehe, nej då men Nintendos spel är så klart bra utvecklade men jag saknar några fler lite mer vuxna titlar till maskinen också. Inte bara färgglada spel. Kanske inte skulle ha gett mig på Switch tåget då. Doh.
Sedan kan jag erkänna att jag gillar våld i spel. Sexiga behöver de inte vara men våld gillar jag. Nu ska ju inte Mario o Donkey Kong spel ha sånt skit men kanske något nytt IP.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar