De första (förmodade) glimtarna från Netflix The Witcher

Robot
De första (förmodade) glimtarna från Netflix The Witcher

I form av en specialeffektvideo och en svepande vy över Kaer Morhen.

#netflix, #the-witcher


Medlem

Vi får väl se hur perukproblematiken har löst sig snart också


signatur
Medlem

Henry Cavill får ha en blå badmössa på sig under alla inspelningar så blir det lätt att fixa håret digitalt senare.

Medlem

Fick inte se så mycket, men det lilla vi fick se såg lovande ut. Viktigt att hela tiden hålla i minne att serien är baserad på böckerna och inte spelet. Om det görs så tror jag inte besvikelsen blir så stor.

Jag har läst hela bok-serien och spelat alla spel, självklart vill jag att Geralt, Yennefer, Triss och Ciri ska se ut som i spelen... Men jag accepterar ett annat utseende pga i bokens värld skapar du ju dina karaktärers utseende själv... Ja självklart hade det underlättat att INTE spelat spelen först. Men hur var det nu igen som sapkowski sa: böckerna uppmärksammade spelen :).!?!

Medlem

Misstänkt fejk då det är i princip exakt samma slott som i spelen.

Medlem
Skrivet av Aggur:

Fick inte se så mycket, men det lilla vi fick se såg lovande ut. Viktigt att hela tiden hålla i minne att serien är baserad på böckerna och inte spelet. Om det görs så tror jag inte besvikelsen blir så stor.

Jag har läst hela bok-serien och spelat alla spel, självklart vill jag att Geralt, Yennefer, Triss och Ciri ska se ut som i spelen... Men jag accepterar ett annat utseende pga i bokens värld skapar du ju dina karaktärers utseende själv... Ja självklart hade det underlättat att INTE spelat spelen först. Men hur var det nu igen som sapkowski sa: böckerna uppmärksammade spelen :).!?!

Sapkowski är bara bitter för att han gjorde en dålig deal. För mig (och många andra garanterat) så var det spelet som uppmärksammade böckerna. De är faktiskt hyfsat bra även om författarens beteende inte alltid varit det.

1
Skriv svar