Recension – Ace Combat 7: Skies Unknown

Medlem
Skrivet av anon_81726:

Hade stora förhoppningar på war thunder men tyvärr är realism läget på tok för dåligt och borde inte kallas realism. Battleground Europe (eller World War II Online som det hette innan)är det enda spelet med flygning, stridsvagnar och strid som är värt att kallas för sim eller med någorlunda realism. Lärde mig. Flyga i det med Stukas och ME.

Finns ju simulator läge också om man inte nöjer sig med "realistic" bara provat det en match var inget för mig. Själv kör jag mest arcade eftersom jag gillar lite snabbare strider där man även kan spana in igen. Ogillar spel där man behöver lägga 20 minuter på att komma till striden för att sedan dö av någon som sitter i bakhåll, som de ofta blir i simulatorer.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tomas Helenius:

Det menas att redaktören missade att ta bort en rad kod från betygsmallen. Den slarvern!

Inte lätt sådant där när man börjar bli gammal.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av jOnÄTÄn:

Finns ju simulator läge också om man inte nöjer sig med "realistic" bara provat det en match var inget för mig. Själv kör jag mest arcade eftersom jag gillar lite snabbare strider där man även kan spana in igen. Ogillar spel där man behöver lägga 20 minuter på att komma till striden för att sedan dö av någon som sitter i bakhåll, som de ofta blir i simulatorer.

Jo det är sant. Ska se så jag inte missat det men var rätt grundlig när jag testade. Hade varit super om nån hade gjort en trådlös Hotas för One med,...

Medlem

Viktigast av allt, Joystick supporten?
Ja, eller bristen på!

12
Skriv svar