Fragzone-fredag – Äntligen säsongspremiär!

Robot
Fragzone-fredag – Äntligen säsongspremiär!

14:00 – Calle och Jocke om Gamescom, Control-recensionen, uppsnack om spelhösten, The Witcher-trailern och mycket mer.

#control, #fragzone-fredag, #gamescom


Medlem

I dagens avsnitt:
- Allt om E3 2020
- Joakim betygsätter fem 4K texture packs till The Witcher 3
- Tomas får ÄNTLIGEN kaffe, och delar direkt ut betyget 5/5 till Days Gone
- Calle är också med

Gnällkuk

Äntligen! <3


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

I dagens avsnitt:
- Allt om E3 2020
- Joakim betygsätter fem 4K texture packs till The Witcher 3
- Tomas får ÄNTLIGEN kaffe, och delar direkt ut betyget 5/5 till Days Gone
- Calle är också med

"- Calle är också med"

Gillar ändå ribban!


signatur
Medlem

HYPE! Ni kan ju ha en sån där midnattspremiär som på bio, ska visst locka fram alla tittare

Medlem

Kvällen är räddad 🙂

Testpilot

Va kul! Då har man att se fram emot ikväll.

Medlem

Men vad f.... missade denna då det kom oväntat. Aja, blir att titta med en kopp kaffe efter jobbet eller imorgon till frukosten


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Ambassadör
Xbox

Fan vad fint! Nu är spelhösten igång på riktigt


signatur

Jump in.

Medlem

Fragzone-fredag, lika efterlängtat som sommarvärmens uttåg och releasehästens inträde! Vilken start på helgen, tack och bock.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Medlem

Härligt att fz-fredag är tillbaka👌

Medlem

Kan ni prata lite långsammare? Jag har inte tid att kolla på hela avsnittet så jag brukar lyssna på 2x hastigheten men då är det så svårt att höra vad ni säger...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sapiens:

Kan ni prata lite långsammare? Jag har inte tid att kolla på hela avsnittet så jag brukar lyssna på 2x hastigheten men då är det så svårt att höra vad ni säger...

Haha, då kommer ju avsnitten bli längre?


signatur
Medlem

The Boys! Årets serie enligt mig. Dock inte Netflix utan Amazon Prime Video God natt!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, då kommer ju avsnitten bli längre?

...

1
Skriv svar