Spana in den japanska Death Stranding-trailern "Connect"

Robot
Spana in den japanska Death Stranding-trailern "Connect"

Det bjuds på utforskande, strider, boss-fighter och annat.

#Death-stranding, #Kojima-productions


Medlem

Var det inte Mads Mikkelsen som dök upp i slutet?

Skribent
Skrivet av Ahris:

Var det inte Mads Mikkelsen som dök upp i slutet?

Det var det absolut Han gestaltar karaktären Cliff (eller kanske Cliffu i det här fallet).

Medlem

Jag känner att jag varit mätt på Death Stranding i flera månader nu, ge mig bara spelet. Dessa trailers gör mig snarare mer trött på spelet innan det ens har lanserats.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Skrivet av Ahris:

Var det inte Mads Mikkelsen som dök upp i slutet?

Probably

Medlem

Utöver handlingen och den dubbade japanskan så är det ännu mer förbryllande att den man spelar som liknar Sean Bean... som brukar dö i alla filmer.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Avstängd

Ser sjukt mysigt ut! De gröna dalarna påminner om Björnrikes djupa och stora dalar.

Medlem

Inte ofta man hör Mads "Bestefar" Mikkelsen snacka japanska.

Medlem
Skrivet av Belfry:

Jag känner att jag varit mätt på Death Stranding i flera månader nu, ge mig bara spelet. Dessa trailers gör mig snarare mer trött på spelet innan det ens har lanserats.

Jag har bara sett en trailer (tror det var den andra som släpptes), räckte för att göra mig taggad. Och är så taggad på att få spela ett Kojima-spel nu att jag börjat med MGSV igen medans väntar.
Vet man redan att man vill ha ett spel så finns ju inget skäl att titta på allt om man hellre vill vänta och bli överraskad av allt.

Medlem

Gillar vad jag ser men känns ändå som att risken finns att det inte kommer att bli så bra som många hoppas. Jag verkligen håller tummarna för att Kojima har lyckats skapa något riktigt bra!

Medlem

@Belfry: Jag tror de bara ger oss ytliga sekvenser. När du väl fördjupar dig i storyn, och förstår vad som pågår, tror jag detta kan bli årets spel på PS4. Den bryter mot så många regler. Letar förresten en ps4 just för detta mästerverk.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Att Guilermo Del Toro är med i spelet, är bara coolt. Älskar hans filmer, och vad han representerar. Upsatt för äventyr!!!!


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Tjej- "Jag måste göra en rumpa igen, mänskligheten kommer att förgås!"

Youtube translate:


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Nej.
Hideo Kojima har ett oförtjänt rykte.
Metal Gear Solid 1 var grymt för sin tid.
När tvåan på ps2 kom var det oundvikligt att kontrollen sabbade allt, och på den vägen har det fortsatt. Femman lider av samma brister.
Death stranding känns bara konstigt.

Medlem
Skrivet av Plofgren:

Nej.
Hideo Kojima har ett oförtjänt rykte.
Metal Gear Solid 1 var grymt för sin tid.
När tvåan på ps2 kom var det oundvikligt att kontrollen sabbade allt, och på den vägen har det fortsatt. Femman lider av samma brister.
Death stranding känns bara konstigt.

Med hans inblandning i Snatcher, Policenauts och Zone of Enders vid sidan av alla MGS spel så jag inte säga att många håller med dig.

Avstängd

Det här kommer floppa


signatur

Tommy Tommy, pulver på min stjärt.
Tommy Tommy, vita moln av fjärt.

Skribent
Skrivet av 20LEGEND:

Det här kommer floppa

Rent försäljningsmässigt lär det inte floppa, men många kommer nog bli besvikna när spelet inte är vad de väntat sig.

Personligen oroar jag mig för att det blir en seg walking simulator där man måste harva på mellan olika utposter i 5-timmarsperioder för att låsa upp nästa kapitel i handlingen.

Skrivet av Jonny Myrén:

Rent försäljningsmässigt lär det inte floppa, men många kommer nog bli besvikna när spelet inte är vad de väntat sig.

Personligen oroar jag mig för att det blir en seg walking simulator där man måste harva på mellan olika utposter i 5-timmarsperioder för att låsa upp nästa kapitel i handlingen.

Fast frågan är vad är det folk förväntar sig egentligen? Är det nån som vet vad det här spelet går ut på/är?

Gillar hur det ser ut iaf, riktigt fina landskap. Ska bli kul och få se recensioner på spelet.

Skribent
Skrivet av hoppalängdhopp:

Fast frågan är vad är det folk förväntar sig egentligen? Är det nån som vet vad det här spelet går ut på/är?

Gillar hur det ser ut iaf, riktigt fina landskap. Ska bli kul och få se recensioner på spelet.

Nej det är ju det som är det knepiga när man gör såna här mer eller mindre "flummiga" projekt där folk inte vet vad som väntar Alla förväntar sig olika saker, vilket garanterar att många kommer bli besvikna (och visserligen att många även kommer få precis vad de önskade).

Jag är försiktigt optimistisk men misstänker att jag personligen inte kommer älska det.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Med hans inblandning i Snatcher, Policenauts och Zone of Enders vid sidan av alla MGS spel så jag inte säga att många håller med dig.

Så kan det vara, jag har inte spelat något av dem.

Skrivet av Jonny Myrén:

Nej det är ju det som är det knepiga när man gör såna här mer eller mindre "flummiga" projekt där folk inte vet vad som väntar Alla förväntar sig olika saker, vilket garanterar att många kommer bli besvikna (och visserligen att många även kommer få precis vad de önskade).

Jag är försiktigt optimistisk men misstänker att jag personligen inte kommer älska det.

Tror inte det här är något för mig heller, men sen har jag egentligen inte spelat eller gillat något med Kojima särkilt mycket. Har alltid känts lite flummigt bortsett från P.T (Silent Hills). Det var ren skräck och ondska!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Jonny Myrén:

Det var det absolut Han gestaltar karaktären Cliff (eller kanske Cliffu i det här fallet).

Hahahahhaha!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hahahahhaha!

Uh!? Ubero-sama!?

Avstängd

Jag vet inte vad jag ska tro om det här spelet ännu, inväntar recensioner.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta. Tekniskt är jag övertygad om att det är grymt bra. Snyggt, bra animerat, fint flyt, etc.

Samtidigt så är allt annat så himla luddigt och mystiskt. Spännande, men också provocerande.

Jag litar dock på Kojima, han är ett sant geni. Problemet med genier är dock att ibland så blir det galenskap snarare än mästerverk. Ambitionen var större en resultatet.

All credit för att ha lyckats skapa så pass mycket hajp med så lite medel. Det kräver rätt stora bollar.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Den här trailern var den första som på riktigt gjorde mig taggad på spelet. Märkligt nog var allt som krävdes att jag inte förstod vad som sades.


signatur

Var mot andra så som de vill att du ska vara mot dem.
Podcast, Twitch, Twitter

1
Skriv svar