Recension – Darksiders: Genesis

Robot
Recension – Darksiders: Genesis
Medlem

Var ju väntat att detta skulle vara kass. Syns ju på gameplay-vids. Inte det minsta aktuellt att införskaffa detta.

NuZ
Testpilot

Fan!.......


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Tråddemonen
Testpilot

Dryga pussel 😂

Medlem

Dåligt spel


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Synd :’(


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Om jag förstod det rätt från nån video nyligen så finns det varken loot eller nån vidare character progression och allt mitt intresse dog då. Oavsett om det stämmer eller ej så verkar det ju inte spela nån roll med tanke på betyget.

NuZ
Testpilot

Tack för intressant recension och väl skrivet om spelet.
Verkar rätt ok ändå. Om man överlever buggarna dvs.

FZ, 2/5
Gameradar, 3,5/5
IGN, 8,7
PCGamer, 81
Metacritic score på 71.

Så tror det är bra. Passade nog inte recensenten bara.

Skrivet av GreveGroggula:

Om jag förstod det rätt från nån video nyligen så finns det varken loot eller nån vidare character progression och allt mitt intresse dog då. Oavsett om det stämmer eller ej så verkar det ju inte spela nån roll med tanke på betyget.

Ja det är ju inte ett Diablo. Kan vara en schysst inkörsport dock till Diablo till de som mig som älskar Darksiders spelen men har inte kört Diablo


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

FM-guru
F.d. Sisyr

Som väntat. Allt jag sett av spelet har känts väldigt mellanmjölk. Var inget större fan av tvåan eller trean heller, i och för sig. Bara ettan som föll mig helt och hållet i smaken.

Medlem

väldigt synd, enda sedan jag lirade första spelet så har jag varit smått kär I lore'n dom hade till spelet. Jag önskar att detta kunde fått ett bra slut :/

Medlem

Ovanligt att PC släpp är buggfester. Verkar vara standard nu för tiden.
Trist. väntar till konsol release.

Skrivet av Sisyr:

Som väntat. Allt jag sett av spelet har känts väldigt mellanmjölk. Var inget större fan av tvåan eller trean heller, i och för sig. Bara ettan som föll mig helt och hållet i smaken.

Jag diggade trean som tusan jag haha. Var störande att det fick för sig att stanna upp för o ladda ibland men som spel var det kul. Gillade att fightingen var lite rappare o snabbare den här gången.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Verkar vara väldigt blandade åsikter om detta. Brukar gilla ACGs recensioner på YouTube och den herren var i det närmaste lyrisk över spelet

EDIT: även intressant att era kolleger/konkurrenter på svenska Gamereactor prisar just hur buggfritt det är för att vara en modern PC-release. Men det är kanske något som automatiskt kommer med den stora variationen i hårdvara och operativsystem

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ugly_Bob:

Verkar vara väldigt blandade åsikter om detta. Brukar gilla ACGs recensioner på YouTube och den herren var i det närmaste lyrisk över spelet

EDIT: även intressant att era kolleger/konkurrenter på svenska Gamereactor prisar just hur buggfritt det är för att vara en modern PC-release. Men det är kanske något som automatiskt kommer med den stora variationen i hårdvara och operativsystem

Tyvärr är det ju så. Har en kompis sedan barnsben jag spelar med nästan hela tiden, och ofta får vi buggar och strul som den andre inte har.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av NuZ:

Tack för intressant recension och väl skrivet om spelet.
Verkar rätt ok ändå. Om man överlever buggarna dvs.

FZ, 2/5
Gameradar, 3,5/5
IGN, 8,7
PCGamer, 81
Metacritic score på 71.

Så tror det är bra. Passade nog inte recensenten bara.

Ja det är ju inte ett Diablo. Kan vara en schysst inkörsport dock till Diablo till de som mig som älskar Darksiders spelen men har inte kört Diablo

Ja, jag tror nog att man kan ha kul med det om man slipper de värsta buggarna. Jag brukar ha ganska mycket överseende, men det blev lite för mycket för mig den här gången. Lite avis på de som uppenbarligen inte haft några problem.

Medlem
Skrivet av NuZ:

Tack för intressant recension och väl skrivet om spelet.
Verkar rätt ok ändå. Om man överlever buggarna dvs.

FZ, 2/5
Gameradar, 3,5/5
IGN, 8,7
PCGamer, 81
Metacritic score på 71.

Så tror det är bra. Passade nog inte recensenten bara.

Ja det är ju inte ett Diablo. Kan vara en schysst inkörsport dock till Diablo till de som mig som älskar Darksiders spelen men har inte kört Diablo

Tycker detta är lite intressant. Har kollat flera reviews nu där typ alla gett det högt betyg. Alla kommenterar ju dock buggarna men att det inte förstör upplevelsen. Blir iaf ett köp för mig och polaren på Stadia. Lär ju hårdtesta tjänsten

Skribent
Skrivet av robbis:

Tycker detta är lite intressant. Har kollat flera reviews nu där typ alla gett det högt betyg. Alla kommenterar ju dock buggarna men att det inte förstör upplevelsen. Blir iaf ett köp för mig och polaren på Stadia. Lär ju hårdtesta tjänsten

Hoppas det funkar bättre för er än för mig. Du får rapportera.

1
Skriv svar