Recension – Marvel's Avengers

Robot
Recension – Marvel's Avengers

Trots en skumpig resa gör hjältarna bra ifrån sig.

#marvels-avengers


Inaktiv

Bra recension, fick med allt jag ville veta

Håller kvar vid känslan jag fick efter den öppna betan, skoj men inte så skoj att jag behöver det just nu. Kan gott vänta och se hur spelet uppdateras

Medlem

Förvånad över att det verkat bli så bra.

Medlem

Det är väl Kate Bishop som utannonserat, inte Hawkeye än så länge.

Han verkar vara försvunnen nånstans... 😳


signatur

War, War never changes...

Medlem

@Tarotikum: Hawkeye är utannonserad, ska komma efter Kate Bishop.

Bra recension, jag ser fram emot att lira imorgon.


signatur

I drank what?

Inaktiv

Känns som en rättvis recension.

Har själv kört i ca 8h nu och har kvar Thor och Cap att låsa upp.
Har tittat lite i cosmetic shoppen och det finns inget där jag känner att jag vill lägga pengar på. Man verkar få alla schyssta outfits av att bara spela så det kan kvitta.
Tror att efter några ordentliga patcher kan det nå upp i 4/5 för mig personligen.
Behöver mycket QoL förändringar och buggfixar dock.

Medlem

Positivt överraskad efter betan vad gäller de 10'ish första introduktionstimmarna. Den kändes lite sådär i betan. Misstänker att när Spider-man kommer, så kommer det att påminna mig hur mycket bättre spelet Spider-man är och dra mig tillbaka till det. Kan vara en rejäl miss i slutändan att lägga till honom även om det verkar ha gynnat försäljningen.

Är det ett bra spel? Det är väl tveksamt...
Är det kul... Ja, jo... fasen, en vända till...
Jamen, då måste det väl ändå vara bra? Eh, ja, näeh, ja, jo...typ, men, liksom...

Medlem

Kändes ju inte så himla spännande med loot och endgame här.

Medlem

tyckte det var kasst och för arkadigt. och tjejen med gummi armar var ju inte så interessant.

Medlem

Ja detta föll väl lite pladask...

Medlem

Skitkul hitills. Snart klar med kampanjen! Den är fan 4/5 hitills. Riktigt bra. Ska bli kul å bita i MP sen

Medlem

bojkott bara för att dom låst spiderman till PS

Medlem

trea blä... håller mig til strike force på android.. galet kul....

Medlem

Låter precis lagom bra för att köpas nästa år till ett rimligare pris med mer innehåll


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Sluta läsa vid ”games as a service”. Nej då, bra skriven recension men inget för mig!

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

tyckte det var kasst och för arkadigt. och tjejen med gummi armar var ju inte så interessant.

Aj Hon är min favorit

Avstängd

Jag gillade inte spelet alls men det var nog för att det var så jäkla linjärt.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Låter precis lagom bra för att köpas nästa år till ett rimligare pris med mer innehåll

Hittade det för 399 kr på Power. Känns helt ok pris. Även om jag inte spelar mer än kampanjen. Har betalat mer för mindre förut tyvärr


signatur

Ultrazine

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

trea blä... håller mig til strike force på android.. galet kul....

Håller med dig (ang. MSF). Vilken allians tillhör du?


signatur

I drank what?

1
Skriv svar