Battlefield 1943 släpps till pc

dmn
Medlem

BF1943 är lika intressant nu som för ett år sen...spelar väl ingen roll för intressets skull att det är försenat. Är fortfarande ett unikt och efterlängtat spel!

Ish
Medlem

Om nu bara BC2 hade vart "110%" innan de släppte det, hah.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Suck, precis som IW och Blizzard så har DICE gått käpprätt åt skogen de senaste åren. Är väl bara Valve som har någon vett kvar utav de stora företagen. Och Relic också förstås.


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Inaktiv

Fan va alla e anti-DICE

De e klart de tar ett tag o fixa de till pc...
•Dom portar det till en annan verision av deras engine
•Dom ska hålla server filerna borta från spelarna av säkerhets stöd
•Dom e bara några stycken som håller på med det

Angående VIP till BFBC2
•Mapparna görs
•Game modes gers till oss
•Mapparna anpassas till andra game-modes
•Mapparna bug-testas
•Mapparna fixas
•Mer bug-testning
•Fixa igen
•Samma map släpps anpassad efter game-modet tillsammans med en annan map nästan helt bug fri

Tänk er för o skaffa info om saker innan ni börjar käfta om att de e så segt...

Ny engine med filer som inte får kommas åt av oss konsumenter och dom har inte så mycket att jobba med för att de e en helt ny engine (delvis en anledning varför det inte finns mod-tools med)

Medlem

skulle inte detta släppas i november 2009 till pc först? men konsollpengar är väl kul antar jag

Medlem

Godis, jag vill flyga Zeros! Wrreeeeeeooooorrr!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Kul att läsa lite nytt om spelet. Hoppas verkligen det kommer nångång och gärna lite fler kartor!

Medlem

Inget köp för mig. BC2 var så konsol skadad

Medlem

Tycker det är kul att många gnäller både på DICE och EA. Min fråga är om dessa som gnäller verkligen har en inblick i branchen eller vet hur många projekt DICE har. Är knappast så att de kör enbart ett projekt tills det inte säljer längre. Dom har troligen många bollar i luften som de måste skicka arbetare mellan.

Concencus: Släpps det på PC så släpps det på PC, är det prisvärt så köp det. Enkelt IMO.

KoP
Medlem

Klart folk ska whina på Dice. Trots att dom har en ypperlig historia bakom sig och förtjänar all cred i världen så förvandlas dom till hatobjekt nr.1 när dom i finniga gamers ögon gjort något "felsteg".

Inaktiv

jag hoppas att piraterna gör det hur lät som helst att ladda ner spel till ett usb minne och insallera till konsol så att det börja göras fler spel till pc än till jävla skit konsol som man måste köpa ett helt nytt av vart 4 år man kan med några upgraderingar
behåla en data i 10 år

Medlem

jag tror , att den kommer aring ut . nu är den på 200kr , snart bli den väl 0 kr . jag kommer köpa den om priset är 0kr .

12
Skriv svar