PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem

Lyckades få vanliga med, smått chockad som de flesta. Blev lite panik dock när jag såg att Elgiganten hade loggat ut mig när jag var i kassan :), men verkar som det inte är lika högt tryck nu så gick igenom.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

YEEEEEEE , tror jag klippte en standard!
Tur att man testat köpflödet innan och hade all copy & paste redo lol

Fick standard-utgåvan alldeles nyss på Elgiganten! FY FAN vad glad jag är!

Medlem
Skrivet av Tassel:

Woohooo!!!
Fick tag på en Ps5 digital från eg nu!
Ville ha standard men får nöja mig med den digitala nu. 🙂

samma här haha. men fan mycket bättre en ingen alls

Medlem

Köpt en standard

Prova den här länken om ni inte kan beställa: https://www.elgiganten.se/product/gaming/spelkonsol/playstati...

Medlem

Jag är så sjukt lycklig, om det är någon som vill ha en digital och inte hann få det, hit me up så löser vid det!

Medlem

YES! Jag lyckades köpa standard utgåvan med Swish på Elgiganten!


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem

Fick tag på en från elgiganten i morse, när tror ni att de kommer skickas? Kan man ha så tur att det är novembersläppet för de vid 9, och december för de vid 12?

Om inte, så skulle jag eventuellt kunna tänka mig att byta min standard edition mot digital för mellanskillnaden i Malmö.

Medlem

Ni som ejfått, ni kan boka på elgiganten igen!!!

Edit: dem tog bort precis nu.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Ska bekräftelsemailet dyka upp på en gång? Har fått upp bekräftelsesidan på Elgiganten, men inget mail...

Medlem

Finns på felganten nu! Jag fick en. Undra vilken levtid det är på den?

Jag lyckades beställa en Standard PS5 från Elgiganten precis men står ingenting om leveransdatum i bekräftelsen per mail?

Medlem

Klickade hem en från elgiganten precis! ryktet stämde visst, någon annan som lyckades? stod leverans 2020 december.

Medlem

Fick också Standard nu på elgiganten. Den gick randomly grön vid 12:10 snåret

Medlem

Är det någon som har beställt från Dustin 18/9 och som har fått sin konsol tilldelat, eller någon som vet vart brytpunkten går? Uppskattar med ett svar, för att den får man inte från Dustin.

Medlem

Nu fick jag en standard! WOOO!

Skulle kanske tagit expressleverans Men oh well!


signatur

Videomupp

Medlem

Känns lite som ett neteonnet fel - att dom sålt fler än dom har nu . . .
Kan man våga vara glad ?

Då har jag 5 stycken PS5 beställda nu. Dustin, Ginza, CDON, NetOnNet och Elgiganten. Är ju bara hoppas att någon jävel kommer innan Julafton åtminstone..
Helt jävla otroligt att man ska behöva lägga såhär mycket tid på att bara för spendera pengar.

Medlem

Fan! Jag hade den i varukorgen men den försvann när jag skulle betala!?


signatur

Gen X Casual Gamer

Medlem

Jag köpte en nyss på Elgiganten.

Dom kanske släpper lite då o då?
Eller så blev det något fel

Skrivet av Darkius:

Är det någon som har beställt från Dustin 18/9 och som har fått sin konsol tilldelat, eller någon som vet vart brytpunkten går? Uppskattar med ett svar, för att den får man inte från Dustin.

Jag beställde från Dustin 20/9 och har fått mail om Q1 gäller.

Lyckades beställa en! Hoppas jag:)

Medlem

Står att den kommer in i lager 2020-12-04 för mig på elgiganten nu när jag klickade hem en.

Ja vill !
Skrivet av Adoneus:

Jag är så sjukt lycklig, om det är någon som vill ha en digital och inte hann få det, hit me up så löser vid det!

Jag vill

Medlem
Skrivet av Lurkermann:

Fick tag på en från elgiganten i morse, när tror ni att de kommer skickas? Kan man ha så tur att det är novembersläppet för de vid 9, och december för de vid 12?

Om inte, så skulle jag eventuellt kunna tänka mig att byta min standard edition mot digital för mellanskillnaden i Malmö.

Skulle inte vara helt förvånande eftersom norska Elkjøp & finska Gigantti haft det upplägget.

Medlem
Skrivet av QueenPrincess:

Ja, jag la till typ "?abc" i slutet av adressen så kom köpknappen upp

Gott att se att det hjälpte! 👍🏻😊


signatur

Mvh,
Michael Claesson

Medlem

Jag lyckades också beställa en från Elgiganten, dock känns det väldigt osäkert när man får den. Ingen leveranstid alls i mailet

Medlem

Hör och häpna, lyckades få både en Digital- och en Standard edition.
Kommer att avboka den digitala om jag får bekräftelse på standard.

Medlem

Kan tänka mig att de maskiner de sålde vid 09:00 var sådana som har garanterad leveranstid kommande vecka, medans de som släpps nu är för framtida leveranser i December/Januari (då EG inte haft någon form av förbokning tidigare). Så lär nog få vänta en månad eller två nu.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Jag fick först tag på en Digital via EG nu kl 12.00! sen några minuter senare nu också en med skiva! stört!

kolla elgiganten nu!

försökte både kl 09 imorse hos EG och 10.00 hos Power utan att klara det, men nu fick jag tag på 2 st! helt sjukt!

har även en hos WH sedan juni 2020 bokad med leverans "2021" - så detta var KUL! TACK Elgiganten!

Skriv svar