God of War-man hävdar att Ragnarök har vad som krävs för att bli årets spel 2021

Robot
God of War-man hävdar att Ragnarök har vad som krävs för att bli årets spel 2021

Teamet jobbar på något "speciellt och galet".

#god-of-war, #god-of-war-ragnarök, #playstation-5


Medlem

Det har ju vad som krävs: Actionäventyr i tredjeperson till Playstation. Det brukar väl räcka?


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

NuZ
Testpilot
Skrivet av SID 6.7:

Det har ju vad som krävs: Actionäventyr i tredjeperson till Playstation. Det brukar väl räcka?

Ja, helt otroligt vad folk måste älska tredjeperson äventyrsspel. Det är ju Sonys specialitet också. Spindelmannen var bättre tycker jag men GoW är ett väldigt bra spel


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Avstängd
Skrivet av SID 6.7:

Det har ju vad som krävs: Actionäventyr i tredjeperson till Playstation. Det brukar väl räcka?

Skrivet av NuZ:

Ja, helt otroligt vad folk måste älska tredjeperson äventyrsspel. Det är ju Sonys specialitet också. Spindelmannen var bättre tycker jag men GoW är ett väldigt bra spel

Njaa. Spelen måste vara bra också. Vilket också är Sonys specialitet


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem
Skrivet av NuZ:

Ja, helt otroligt vad folk måste älska tredjeperson äventyrsspel. Det är ju Sonys specialitet också. Spindelmannen var bättre tycker jag men GoW är ett väldigt bra spel

Kan bli urvattnat.
Därför tror jag Cyberpunk blir första person, vi har redan femtielvatusen 3e personäventyr på senaste så FPS känns "fräscht"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag älskade de gamla GoW men jag störde mig på rätt mycket med det nyare spelet. Men helt klart värd att spela igenom.

Medlem

Tvivlar inte en sekund. Förra spelet var ett mästerverk på flera sätt, främst genom att spelet är utan klipp i kameran (lol?), samt att historien som levereras genom grafik, animationer, ljud, musik, håller absolut högsta klass.

Men också för att jag köpte det nytt på skiva för 99kr.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Checker:

Njaa. Spelen måste vara bra också. Vilket också är Sonys specialitet

hehe så sant.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Som stort fan av serien så var förra spelet inte mycket att hänga i julgranen. Hoppas på en återgång till gamla Gow.

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

Som stort fan av serien så var förra spelet inte mycket att hänga i julgranen. Hoppas på en återgång till gamla Gow.

För mig var det tvärtom, inget fan av gamla spelen tills de släppte trailer av senaste God of War på E3. Vann över mig direkt och ser nu mycket fram emot nästa.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Checker:

Njaa. Spelen måste vara bra också. Vilket också är Sonys specialitet

Du menar 3st riktigt bra spel på 7år samt alla är 3e person Inget slår PS3 eran i variation av spel och kvalitet. Demon’s souls, Jack&Dexter, Killzone, Last of us 1, GoW 3 osv

Skrivet av Molotov:

Kan bli urvattnat.
Därför tror jag Cyberpunk blir första person, vi har redan femtielvatusen 3e personäventyr på senaste så FPS känns "fräscht"

Jo troligen


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Avstängd
Skrivet av NuZ:

Du menar 3st riktigt bra spel på 7år samt alla är 3e person Inget slår PS3 eran i variation av spel och kvalitet. Demon’s souls, Jack&Dexter, Killzone, Last of us 1, GoW 3 osv

Nej. För min del finns det långt mer än 3. Metacritic håller också med

Sedan om man blickar bakåt över de sista 10-15 åren så är majoriteten också just 3e persons spel som kammat hem diverse goty awards.


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Avstängd
Skrivet av Molotov:

Kan bli urvattnat.
Därför tror jag Cyberpunk blir första person, vi har redan femtielvatusen 3e personäventyr på senaste så FPS känns "fräscht"

Har hellre tredjepersonsactions ett RPG. Lite besviken att det bara finns första i cyberpunk. Man vill ju se hur gubben ser ut i olika armor osv.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Har hellre tredjepersonsactions ett RPG. Lite besviken att det bara finns första i cyberpunk. Man vill ju se hur gubben ser ut i olika armor osv.

Svärdsvingar spel håller jag med.
Men cyberpunk är mer skjuta, då vill man inte ha 3e person, då blir det för mycket GTA, Fallout "fladdrigt". Jag antar dom vill ha mer känsla i gunfights.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ja fy tusan vad bra detta kommer bli! Hoppas de lyckas även utan Cory Barlog nu. Älskar GoW och håller det som en av de bästa spelupplevelserna denna generation för egen del.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Kan bli urvattnat.
Därför tror jag Cyberpunk blir första person, vi har redan femtielvatusen 3e personäventyr på senaste så FPS känns "fräscht"

Haha, really?! Sorry, alla har rätt till sin egen åsikt såklart, men gällande ANTAL så leder väl FPS stort över alla andra genrer?

Medlem
Skrivet av vladimir:

Haha, really?! Sorry, alla har rätt till sin egen åsikt såklart, men gällande ANTAL så leder väl FPS stort över alla andra genrer?

Totalt kanske men på senaste så tycker jag det är mest 3e person spel.
Det har väll visat sig sälja bäst på Playstation helt enkelt.
Sen som jag skrev tidigare, cyberpunk passar bättre i första person


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Totalt kanske men på senaste så tycker jag det är mest 3e person spel.
Det har väll visat sig sälja bäst på Playstation helt enkelt.
Sen som jag skrev tidigare, cyberpunk passar bättre i första person

Jo, kanske på senaste tiden. Och jag håller med dig gällande CP2077, passar bättre i first person!

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Ja fy tusan vad bra detta kommer bli! Hoppas de lyckas även utan Cory Barlog nu. Älskar GoW och håller det som en av de bästa spelupplevelserna denna generation för egen del.

Eeeermmm, va? Så vitt jag förstått jobbar Cory på nya GoW. Har du någon info om något annat, något jag inte hittat efter en snabb googling? 🙂

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Ja fy tusan vad bra detta kommer bli! Hoppas de lyckas även utan Cory Barlog nu. Älskar GoW och håller det som en av de bästa spelupplevelserna denna generation för egen del.

... va?

Medlem
Skrivet av Petro:

Eeeermmm, va? Så vitt jag förstått jobbar Cory på nya GoW. Har du någon info om något annat, något jag inte hittat efter en snabb googling? 🙂

Skrivet av vladimir:

Oj jädrars missade att ni citerat. Ja han har ju lämnat Sony Santa Monica tyvärr. Inte! Haha. Men vafasen jag är 100 på att jag vid tillfället då jag skrev inlägget hade läst att han skulle ta en timeout eller liknande. Kan hända att jag läste för fort eller misstolkade men nånstans fick jag det ifrån iaf. Minns t.om att jag tyckte det var sjukt synd. Väldigt mysko detta^^. Kanske blivit bortförd av Aliens och hjärntvättad helt enkelt:'D.

1
Skriv svar