4K, "upp till" 120 fps – The Nioh Collection till PS5 i februari

Robot
4K, "upp till" 120 fps – The Nioh Collection till PS5 i februari

Gratis uppgraderingar finns – med förbehåll.

#nioh, #nioh-2, #the-nioh-collection


Avstängd

Äger man den digitala basversionen av nioh 2 får man även upgraden gratis. Krävs alltså inte disc versionen eller ultimate edition

Players that own Nioh 2 – The Complete Edition on PS4 can upgrade to Nioh 2 Remastered – The Complete Edition on PS5 at no additional cost.
Players that own Nioh 2 on PS4 can upgrade to the base game – Nioh 2 Remastered on PS5, and receive the PS5 version of any DLC expansions they own on PS4

Disclaimern med disk versionen är endast för att klargöra att uppgraderingen kräver ps5 med diskläsare


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Som ovan tror jag nyheten fick det att låta krångligare än det är.

Medlem

Om man bara äger nioh då? Gosh, jag kommer absolut köpa en ps5 senare men som jag tolkar det så gillar dom att göra remasters från föregående generation inom ps svängen?


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Det negativa med detta verkar vara att du inte kommer att kunna spela med samma inloggning på ps5an och ps4an samtidigt. Det kan man göra med ps3an. Hoppas att dom ändrar/jag har fel. Tydligen så är ps5ans handkontroll låst till ps4an just nu(går att lösa med streaming via datorn). Men du kan använda den direkt till switchen(osäker) och ps3an. Jag är en av många som inte kommer att kunna köpa ps5an på 4+ månader. Men en handkontroll jag bokade kommer på torsdag. Då jag kommer att spela original versionen av Demons soules på ps3an med den nya handkontrollen....

1
Skriv svar