Quiz - Vad kan du om Star Wars-spel?

Robot
Medlem

7 av 10, men jag var under intrycket att

1313 var den nivå på planeten spelet urspelade sig på?


signatur

Burn in the light.

Medlem

7/10 Korrekta svar!
Duktig, du var!

::::::::: Gick helt ok :::::::::


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av redruM:

7 av 10, men jag var under intrycket att

1313 var den nivå på planeten spelet urspelade sig på?

Jag hade klickat i fel svarsalternativ, så tillgodoräkna dig en poäng!


signatur
Medlem

3/10 Jar Jar är det du?

Är det någon som vet vart Empire of War (RTS spelet) finns att köpa? Och ifall det funkar till Windows 10?

Medlem

6/10, råkade klicka fel på en av frågorna, borde vara 7/10. Drog musen för snabbt och klickade för var så bombsäker på svaret och missklickade på svaret under det korrekta svaret. Rätt lyckat att göra så. XD

Star Wars <3

Medlem

6/10! Får vara okej. Kul att se gamle Kyle Krattan i alla fall, hade mycket kul med Jedi Outcast på Gamecube.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av Kyrre:

3/10 Jar Jar är det du?

Är det någon som vet vart Empire of War (RTS spelet) finns att köpa? Och ifall det funkar till Windows 10?

Finns på både Steam och GoG. Fungerar vet jag inte men jag har köpt andra äldre Star Wars spel som Dark Forces och de fungerar.

Och eftersom det finns en massa pågående mods till spelet så antar jag det fungerar. Har för mig att någon håller på göra typ en HD Remaster mod eller något sådant med nya grejer.

Medlem

8/10! Missade Force Unleashed...dåligt då jag lirat det en hel del.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Japp...det är jag Jar-Jar
2/10

”MEEE-SAAAA-GÅ-O-SEEE-STAAA-TREEEK!!”

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Finns på både Steam och GoG. Fungerar vet jag inte men jag har köpt andra äldre Star Wars spel som Dark Forces och de fungerar.

Och eftersom det finns en massa pågående mods till spelet så antar jag det fungerar. Har för mig att någon håller på göra typ en HD Remaster mod eller något sådant med nya grejer.

Tackar

Medlem
Medlem

5/10 Korrekta svar!
Snäppet bättre än Bantha Poodoo


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Frilansare

1/10

Till mitt försvar har jag aldrig varken sett en Star Wars-film eller spelat nåt av spelen.

Medlem
Skrivet av Kyrre:

3/10 Jar Jar är det du?

Är det någon som vet vart Empire of War (RTS spelet) finns att köpa? Och ifall det funkar till Windows 10?

Finns Steam-key via Kinguin även. Har det på min wishlist där. 48 spänn.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

5/10 eller rättare sagt 6/10 om jag inte skulle läst fel eller åkt på en riktig tankevurpa... Måste göra om quizen bara för att kolla vad jag missade/tänkte fel

Medlem

jag brukar kalla mig själv för star wars nörd....
så 10/10 va en själklarhet gissade på 2.

lite kuriosa om en fråga.
Timothy Zahn är en författare som skrivit flertalet Star Wars böcker.
Tror det va han som kom på både Coruscant, Thrawn och....
Mara Jade. Som (i extended universe) senare blir Mara Jade Skywalker efter hon gifte sig med Luke.

Medlem
Medlem

7/10 Känns som okej poäng i och med att jag bara spelat ett av spelen i quizet. Resten har jag läst om på FZ.

Medlem

8/10 Korrekta svar!

Medlem

5/10 Korrekta svar - äsch då!

Medlem

1/10, och den frågan chansade jag också på. Jag ska inte köpa en Trisslott..


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Citat:

2/10 Korrekta svar!
Jar Jar, är det du?

Trodde det skulle gå bättre i och med att jag är ett Star Wars-fan.. Tur att ingen ser resultaten åtminstone.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Skit också..

5/10 Korrekta svar!
Snäppet bättre än Bantha Poodoo

Medlem

3/10. Varje gång jag velade mellan två olika svar så lyckades jag chansa fel.

Jaja, Star Wars är ju ändå inte riktigt min grej, så resultatet var nog ganska rättvist ändå.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Avstängd

0/10 för att jag är en ung trotsig tonårsrebell


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Medlem

8/10! Bommar man något så är det garanterat Nintendo-relaterat (samt något mer).


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

7/10. Tröttnade på Fallen Order efter några timmar så klarade naturligtvis inte den frågan.

Medlem

8/10, hade fel på frågorna om Star Wars Galaxies och 1313.

Saknar Kyle Katarn, det var han som fixade kartan över Dödsstjärnan, inte Jyn Erso!

12
Skriv svar