Apex Legends Säsong 8 – Mayhem (släpps 2021-02-02)

Medlem
Apex Legends Säsong 8 – Mayhem (släpps 2021-02-02)

Apex Legends Säsong 8 – Mayhem
(släpps 2021-02-02)

Lanseringstrailer för Apex Legends Säsong 8 – Mayhem,

Apex Legends | Historier från Outlands – “Good as Gold”,

"Gameplay trailer" kommer väl strax.

Spelat på så här långt,
Men får väl se hur det nu blir med säsong 8, om något kan tänkas "dra"

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Och "lore" och pyssla med innan det är dags med säsong 8,

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Lite mer om nya "gubben" i säsong 8,

---

Medlem
Medlem

Dags idag,

Var en del matnyttigt i den här, i alla fall för mig,

Umi
Medlem

När släpps S8 i Sverige?

Medlem
Skrivet av Umi:

När släpps S8 i Sverige?

10 AM Pacific Time enligt deras Twitter, så det borde vara 19.00 om jag inte tänker fel.

Medlem

Gillar verkligen Apex men saknar något att sträva efter i spelet. Enda man gör nu är att "samla" vinster.

Moderator | Testpilot
Skrivet av r4v3nl0rd:

Gillar verkligen Apex men saknar något att sträva efter i spelet. Enda man gör nu är att "samla" vinster.

Kör ranked och klättra. Typ det man gör i alla dessa multiplayer-spel.

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Apex kom verkligen rätt i tiden, nötte sönder fram till slutet av säsong 1, övergång till 2. Inte spelat sedan dess dock
Lite sugen på att återvända och se vad som hänt

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 34" 21:9

Medlem

Näe, tack. Apex och BlOpsIIII är ganska lika.
Avinstallerade båda. Mycket besviken. Inte min spelsmak.
Men CoD:Warzone gillar jag fortfarande.

autograph

Medlem

Avskyr verkligen detta spel.

Medlem
Skrivet av General White:

Avskyr verkligen detta spel.

Varför?

Medlem

Ja älskar det. Bästa avkopplingspelet. Kräver 0 engagemang men skapar typ alltid minnesvärda händleser

Medlem
Skrivet av Moraxus:

Ja älskar det. Bästa avkopplingspelet. Kräver 0 engagemang men skapar typ alltid minnesvärda händleser

Jag tyckte att det var jättestressigt och svårt.

autograph

Det var länge sedan jag spelade och har inte hållit mig uppdaterad. Är det fortfarande Battle Royale som tidigare? Om team-medlem dör så kan man återuppliva, dör hela teamet så är det finito?

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Det var länge sedan jag spelade och har inte hållit mig uppdaterad. Är det fortfarande Battle Royale som tidigare? Om team-medlem dör så kan man återuppliva, dör hela teamet så är det finito?

Yep.

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Celebrate Two Years of Apex Legends with the Anniversary Collection Event,
https://www.ea.com/games/apex-legends/news/season-8-anniversary-collection-event?isLocalized=true

Riktigt hyggligt med prylar, speciellt för EA, 2! event pack plus ett gäng vanliga,
Går att se men inte välja ännu, antar det släpptes förtidigt 19.00 brukar vara vanliga tiden.

Medlem

Vill bara nämna att era kristaller (gratis valutan) räcker längre än vanligt då det är 1200 för legendary och 400 för epic event prylar som ser riktigt bra ut om ni har några sparade, dvs halva kristallkostnaden

Tycker att den här varianten av bana är den roligaste, så har själv spelat mer nu än under början av förra säsongen.

1
Skriv svar