Robot
Knockout City

En multiplayerpangare som hade mått allra bäst med Nintendo-stämpel.

#knockout-city, #velan-studios


Medlem

Om bara det här sjukt vassa spelet släpptes på en tjänst där många med mig fick tillgång till spelet...

Trevlig recension, kommer klart testa! Det är så olika för mig med liknande spel, hit or miss om jag fastnar.

Medlem

Känns som ett "game pass" spel.
Kul, men kanske inte i längden.
Ett party spel?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Molotov:

Känns som ett "game pass" spel.

Som Doom, Wolfenstein och Halo alltså? Det måste jag kolla in

Avstängd

Har också väldigt väldigt svårt för den där estetiken..🤢

Enda undantaget som bekräftar regeln är väl Torchlight där jag tyckte det var ok.

Medlem
Skrivet av anon_118566:

Som Doom, Wolfenstein och Halo alltså? Det måste jag kolla in

Ja du har rätt.
Jag tänkte mer att det är ett spel som folk mer kommer spela tack vare game pass och inte att man väljer köpa spelet separat


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Molotov:

Ja du har rätt.
Jag tänkte mer att det är ett spel som folk mer kommer spela tack vare game pass och inte att man väljer köpa spelet separat

Ja det har du nog rätt i.

Skägg.
10 Chambers

Har också haft tanken om ”game pass-spel” kring Knockout City. Kul när det är brett tillgängligt men inget folk kommer att slänga pengar på.


signatur
Ambassadör
Xbox

Ska se till att testa på det! Ingår ju i EA Play och Xbox Game Pass Ultimate så det är ju "gratis" för många i alla fall.


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mortaigne:

Ska se till att testa på det! Ingår ju i EA Play och Xbox Game Pass Ultimate så det är ju "gratis" för många i alla fall.

Vore kul att lira med några FZ-ianer!


signatur
Skribent

Efter de tre första matcherna är intrycket helt och hållet i linje med recensionen. Jag kan absolut tänka mig att pynta 200 spänn för det här –fartfyllt, roligt, inte gjort förut. Men kommer jag få spela helt ensam om en månad?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Den där designen... Men det tilltalar säkert målgruppen.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Usch titt på karaktärerna, va fult! 😫


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vore kul att lira med några FZ-ianer!

FragZonianer?!! Här har jag i min okunskap gått runt i åratal och trott att det heter "Eff Zetanister"..


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

Sista försöket fick en annan att prova på. Kan nog bli ett köp


signatur

"I enjoy the sight of humans on their knees"

Medlem

Testat nu. Det här var ju riktigt skoj! Gillar att det är korta matcher och man låser upp trevliga saker med.

Medlem

Ska testa när jag slutat jobbet

Medlem

Vissa man möter är vassare än jag nånsin kommer att bli, men matchen efter så möter man såna som inte ens försöker ta lyra. Kul med variation på motståndet.

Medlem

Nja det föll inte mig i smaken. Men kul med något nytt

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av farbrorwiwi:

FragZonianer?!! Här har jag i min okunskap gått runt i åratal och trott att det heter "Eff Zetanister"..

Kalla oss vad du vill. We are legion.


signatur
Medlem

Har testat spelet i ett par timmar nu och jag skulle verkligen uppmana alla som är det minsta lilla intresserade att göra detsamma medan det är gratis - i skrivande stund har det 96% positiva recensioner på Steam. Extremt roligt, adrenalinfyllt och fartfyllt kaos med ett betydligt större strategiskt djup än vad man först kan se på ytan. Det är väldigt länge sedan jag hade såhär kul i ett onlinespel och jag ser verkligen fram mot vad säsonger och rankat spel kommer att tillföra. Estetiskt är det kanske inte riktigt min kopp te - tänk Sunset Overdrive - men i ren spelglädje är det mer eller mindre oöverträffat. Blir definitivt ett köp när testperioden är över men risken är, som fler har varit inne på, att det inte bryter igenom till den stora massan och att man istället står där ensam i Knockout City om någon månad. Värt det!

Skribent
Skrivet av Ugly_Bob:

Har testat spelet i ett par timmar nu och jag skulle verkligen uppmana alla som är det minsta lilla intresserade att göra detsamma medan det är gratis - i skrivande stund har det 96% positiva recensioner på Steam. Extremt roligt, adrenalinfyllt och fartfyllt kaos med ett betydligt större strategiskt djup än vad man först kan se på ytan. Det är väldigt länge sedan jag hade såhär kul i ett onlinespel och jag ser verkligen fram mot vad säsonger och rankat spel kommer att tillföra. Estetiskt är det kanske inte riktigt min kopp te - tänk Sunset Overdrive - men i ren spelglädje är det mer eller mindre oöverträffat. Blir definitivt ett köp när testperioden är över men risken är, som fler har varit inne på, att det inte bryter igenom till den stora massan och att man istället står där ensam i Knockout City om någon månad. Värt det!

Kan bara instämma i allt du skriver. Ni som är osäkra eller skeptiska – testa!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Skribent

Det här var ju as-roligt! Hade inga förväntningar men fastna i spelet i typ 2 h och som redan skrivet, mer strategi än man tror inledningsvis.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar