Calle slutar på FZ i höst

Medlem

Tråkigt så klart, men det måste vara en dröm som speljournalist att få jobba på den andra sidan.

Lycka till, du har gjort ett fantastiskt jobb här!

Medlem

Tråkigt att du slutar Calle, du kommer vara saknad, men stort lycka till med framtiden! Alltid spännande med nya utmaningar

Gnällkuk
Skrivet av Hipshot:

Skall bli kul att höra var det faktiskt blir sedan, det går så klart att spekulera fritt, kanske Coffe Stain, eller liknande? För jag gissar att det inte är på avalance, starbreeze eller dice... inte heller king?

Jag försöker få dig att svara av misstag =D

Han blir ju VD på Embracer Group (duh!).


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Allt har sin tid. Mycket tråkigt för oss men jag får gratulera dina blivande kollegor. Tack för alla bra texter och produktioner. FZ 25 år intervjuerna har du gjort helt fantastiskt.

(knuten-näve-emoji) 123

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kebbe:

Väldigt tråkigt efter ett utmärkt jobb här med FZ men önskar bästa lycka i framtida äventyr!

Tack Kebbe!

Skrivet av Deathwisher:

Herregud vad tråkigt Calle. För mig ÄR du FZ (med Bennet förstås). Tack för alla skratt och tack för all info om spel under årens lopp. Hör gärna av dig om du vill lira Squad någon gång.

Ja, FZ har varit en stor del av mitt liv så jag ser fram emot en käftsmällshård identitetskris lagom till julafton

Skrivet av dejjvan:

Är det här ett väldigt sent Aprilskämt eller?
nej, men gud vad tråkigt, men all lycka till!!

Det hade varit riktigt elakt!

Skrivet av TryNotDo:

Tidsresenären är igång igen! Medeltids-Calle

Synd att se dig lämna skutan herr Sundelius! Lycka till med dina "framtida" äventyr!

Jag är överallt. Och ingenstans.

Skrivet av shakazed:

Riktigt tråkigt att höra men full förståelse. 20 år är gangster som fan!

Bara halva livet liksom.

Skrivet av superlim:

Tråkigt så klart, men det måste vara en dröm som speljournalist att få jobba på den andra sidan.

Lycka till, du har gjort ett fantastiskt jobb här!

Jag har inte riktigt haft den drömmen, FZ har varit ett drömjobb i sig. Men det ska bli sjukt spännande och intressant.

Skrivet av snefmeister:

Tråkigt att du slutar Calle, du kommer vara saknad, men stort lycka till med framtiden! Alltid spännande med nya utmaningar

Jag kommer finnas kvar, som ett force ghost i forumet.

Skrivet av trickeh2k:

Han blir ju VD på Embracer Group (duh!).

Det hade varit ball!

Skrivet av thotim:

Allt har sin tid. Mycket tråkigt för oss men jag får gratulera dina blivande kollegor. Tack för alla bra texter och produktioner. FZ 25 år intervjuerna har du gjort helt fantastiskt.

(knuten-näve-emoji) 123

Tack! En ny intervju med Christopher Sundberg är på gång.


signatur
Medlem

Tack för alla dessa år Calle ! Önskar dig all lycka till i framtiden, samtidigt som jag kommer sakna dina texter och alla videos du medverkat i under åren. För mig som hängt här sedan begynnelsens dagar med Quake och FragZone, så har du varit FZ för mig de senaste 20 åren.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

Tack för allt Calle, kommer sakna dig. Fan va dystert det lät, som nån begravning, provar igen...

Stort grattis till nya jobbet, vad det nu än må vara, väntar med spänning! Kul att du hänger kvar på sajten, antar du kanske hinner vara med i FZ fredag innan du drar vidare på nya utmaningar, ni får sätta in ett extra insatt FZ fredag annars.
Sen hoppas jag på gästspel nån gång framöver med.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av [NiS]StarCroW:

Tack för alla dessa år Calle ! Önskar dig all lycka till i framtiden, samtidigt som jag kommer sakna dina texter och alla videos du medverkat i under åren. För mig som hängt här sedan begynnelsens dagar med Quake och FragZone, så har du varit FZ för mig de senaste 20 åren.

Tack! Kommer lurka kvar i minst 20 år till

Skrivet av shelter:

Tack för allt Calle, kommer sakna dig. Fan va dystert det lät, som nån begravning, provar igen...

Stort grattis till nya jobbet, vad det nu än må vara, väntar med spänning! Kul att du hänger kvar på sajten, antar du kanske hinner vara med i FZ fredag innan du drar vidare på nya utmaningar, ni får sätta in ett extra insatt FZ fredag annars.
Sen hoppas jag på gästspel nån gång framöver med.

Några avsnitt hinner vi nog med! Och tack


signatur
Medlem

Press F for respect. Lycka till i nästa steg i livet.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Några avsnitt hinner vi nog med! Och tack

Möcke bra! Sen får du och Gurkan se till att göra gästspel nån gång också. Jocke bjussar på alla eventuella resekostnader har jag hört.

Medlem

Inga ansökningar efter bumpat inlägget till första sidan för ja har någon räknat elr kanske calle vill ha lite mer kärlek?

Nee detta är ju skit, detta är ju värre än om roger hade slutat på radion....

Medlem

Tjolahopp! Hoppas att du får det bra på annat håll. Titta gärna förbi ibland och berätta om dina äventyr. <3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

men hur ska någon kunna ersätta våran Konung Kalle!! Det är omöjligt!

Inaktiv

Det gör ont när knoppar brister ❤️ Det gör ont att växa men man kan inte annat göra än att tacka Calle för den fantastiska tid vi haft samt önska honom lycka till den fantastiska tid som ligger framför. Jag ska erkänna att det är svår att visualisera FZ utan Calle som alltid varit en sån integrerad del av FZs kärna. Oavsett vad framtiden har i sitt sköte kommer minnena alltid leva kvar i våra hjärtan. Det är med lika delar glädje, lika delar sorg vi ser Calle rulla iväg på den dammiga grusvägen tills han försvinner in i den blodapelsinröda horisonten. Tack.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Efter närmare 20 år på sajten väntar nya utmaningar och vi söker därmed också en ny chefredaktör.

#spelsommaren-pa-fz


Jag är en nörd och älskar och nörda spel. Discgolfare på fritiden när det är säsong för den sporten. Skriv vana ? njaa, det är väl något man blir bättre på ju mer man jobbar med det. Foto och film, kör bara jag är anpassar mig! Har nån form av dyslektiker är de okej. Jag skrattar åt mina fails. Det bjuder jag på. Har dåligt skäggväxt tar några veckor för att få lite stubb, typ raka mot satsen hur Calle har det/ser ut. Jag är flexibel och är samarbetsvillig.
Jag tar gärna jobbet med ett nöje.

// Gustav

Medlem

Här är man AFK pga semester och så dyker det här upp...!? Det här var värre nyheter än när morsan och farsan sa att de skulle skilja sig! (skämt: dom är fortfarande olyckligt gifta)

All lycka till dig Spiken!

PS: jag är nyfiken på vad du ska jobba med. Jag måste veta. Skicka ett privat meddelande! DS.


signatur

Submission is for the weak

Skägg.
10 Chambers

Den här tråden alltså. Man behöver bara läsa igenom den och all eventuell grinighet sköljs bort. Tack hörrni!


signatur

Oskar skog! Dags att åter kliva i de stora skorna!

Medlem

Lycka till!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Lycka till med nya jobbet! Kommer sakna Calle+Jocke kombon.
Nästa Chefredaktör måste vara minst lika bra som Calle på att vara mamma i One Hour Life:

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anon_306295:

Lycka till med nya jobbet! Kommer sakna Calle+Jocke kombon.
Nästa Chefredaktör måste vara minst lika bra som Calle på att vara mamma i One Hour Life:
https://www.youtube.com/watch?v=x5h0lseKBek

Karriär highlight!


signatur
Medlem

#närmankännersigutanfördåattmaninsermanglömdepuliceraförstakommentarenochvilllåtsassomatt
manintesetttrådeninnan

Meh-eeeen. Mendå! Pyttsan! Okej, fine.

*klär på sig vuxna kläder*

Ja, nä. Men hoppas att du får det riktigt gött på nästa ställe. Blir spännande att se vad nästa anhalt blir för dig, du får gott komma och marknadsföra åtminstone första projektet här lite skamlöst! ;D


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

total eclipse of the heart :D. Yep, jag antar att uppdateringar dyker upp då och då vad som händer Carl?

Skriv svar