Stray är ett urläckert kattäventyr som släpps nästa år

Robot
Stray är ett urläckert kattäventyr som släpps nästa år

Håll tassarna torra och passa dig för robotråttorna i den nya trailern.

#Bluetwelve-studio, #Stray, #nyhetstips


Medlem

Ser fantastiskt ut!

Medlem

WoW. Vilken överraskning. Mycket fin skarp grafik. Intressant spel helt klart.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Det såg intressant ut i den första trailern men att det skulle vara så här pass tjusigt även under gameplay var en överraskning!

Detta klättrade rejält på listan över intressanta kommande spel.

It's not a lake, it's an ocean

Väldigt intressant och mysigt. Och jag gillar inte ens katter.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Katter!!! <3 (jag har 5)

Detta ska jag definitivt ha!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser skoj ut men mindre skoj att vänta till nästa år på att spela.

Medlem

Härligt att det börjar hända saker! Ett av mina mest efterlängtade spel helt klart.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Avstängd
Skrivet av Ruffles:

Väldigt intressant och mysigt. Och jag gillar inte ens katter.

Sjukaste jag läst idag 😅

Skämt åsido! Spelet ser riktigt nice ut. Längtat efter detta sedan det först annonserades för ett tag sedan!

Dex
Medlem

Wow! Blev lite nyfiken på detta förra året, men nu blev jag ju riktigt hype! Riktigt bra animationer på en katt också!

Riktigt kul med fler spel som vågar testa nya saker som detta! Ska bli väldigt kul och se hur bra det blir!

Skribent

Gillar verkligen att de gett katten ett realistiskt utseende snarare än något mer tecknat och "mänskligt".

Avstängd

Det som stod ut var animeringarna, såg skrämmande verkliga ut för dom där "organiska droiderna" speciellt.

Medlem

Synd bara att all val i spelet verkar vara ganska förutbestämt "trycker sig igenom banorna på kryss när spelet säger att man ska göra det". Vill gärna hoppa fritt och utforska även om spelet är linjärt men ser inte ut som att det går att göra. Men hoppas storyn är bra då gör det inte så mycket Ska bli intressant att läsa recension senare.

Medlem

Älskar vad jag ser!

Medlem

Äntligen får man se mera från spelet! Här väntat sen första teasern hur exakt spelet kommer att spelas. Gillade det jag såg, och är definitivt ett köp för mig

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Synd bara att all val i spelet verkar vara ganska förutbestämt "trycker sig igenom banorna på kryss när spelet säger att man ska göra det". Vill gärna hoppa fritt och utforska även om spelet är linjärt men ser inte ut som att det går att göra. Men hoppas storyn är bra då gör det inte så mycket Ska bli intressant att läsa recension senare.

Det ser dock inte ut som att det handlar om förutbestämda platser, vilket kan ses när "krysset" förflyttas samtidigt som katten. Ungefär på samma sätt som andra spel visar ytor som går att klättra på. I övrigt verkar det ändå rätt fritt att ströva runt i världen.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Bara jag som tänker på Zelda Twilight Princess


signatur

Stationär: Asus GeForce RTX 4080 TUF, AMD R7 7700x CPU, 32 GB RAM DDR5 6000MHZ
Laptop: MacBook Pro 2021 16",
Konsol: PS5, Switch Oled
Ljud: Sennheiser HD 660s, Monoprice THX 887, LS50 Meta, Minidsp Flex Dirac
Ljus: LG 45GR95QE OLED, LG B1 65, HP Reverb G2

Medlem

Vem kunde tro att ett Kattspel skulle visa sig vara det mest intressanta som visats på ett bra tag!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Day one köp utan tvekan


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar