Tormented Souls flirtar med klassiska Resident Evil och släpps snart

Robot
Tormented Souls flirtar med klassiska Resident Evil och släpps snart
Medlem

Såg det i coming soonsektionen på PS Store för nån vecka sen, la den i min wishlist och ser fram emot slutet av månaden, riktigt rolig överraskning

Medlem

Allt med huvudkaraktären känns fruktansvärt fel enligt mig (utgår från gameplay-videos man har fått se). Design, animationer, stil, ljud, inte en enda sak klaffar med spelets övriga tema i mitt tycke, men det kanske kan bli bra ändå?

Var längesen vi fick ett riktigt bra Silent Hill-esque spel nu...

Medlem

Såg intressant ut men tyvärr ospelbart med det usla röstskådespeleriet.

Medlem

Ljudeffekterna var verkligen inget att hurra över. När hon går runt i huset så klappar det konstigt och det matchar inte heller hennes fotrörelser. Simpla effekter. Grafiken var dock helt ok för egen del. Gillar dock inte fasta kameravinklar. Fast jag hade faktiskt riktigt skoj med skräckspelet SONG OF HORROR - (2020) som hade just fasta kameravinklar. Det var så pass bra stämning i spelet med massor av mystiska grejer att nysta i att jag njöt ändå.

Kanske ger detta en chans nån gång.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar