20:00 - Gamescom öppnar med 30 spel och den ständige Geoff. FZ restreamar

Robot
20:00 - Gamescom öppnar med 30 spel och den ständige Geoff. FZ restreamar

Den digitala mnässan drar igång officiellt. Vad tror ni vi får se i öppningsstreamen? Häng med community och redaktion i chatten!

#gamescom, #opening-night-live


Medlem

ELDEN RIIIIIIIIIIIING!!!!!!!!!!!!!! Åh, ja juste ja...

Medlem

OOHHH ELDEN RING!


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Frilansare

Kanske... Elden Ring?

Medlem

Då jag föredrar first person view. Så hoppas jag på lite gameplay från Avowed

Medlem

Ser fram emot att se mer från Vanguard.

Testpilot

eFootball, Star Wars, Elden Ring, TMNT med mera!

Medlem

Mnelden ring


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Jag hoppas på något oväntat nytt IP.
Jag vill inte se remasters eller remakes.
Jag vet att jag kommer se Geoff
Men jag hoppas även på det lite köttigare gameplayet från Elden Ring…runt 10 min, hoppas jag….är ganska säker på att det kommer

Medlem

Hoppas på:
Lite mer från Elden Ring, men inte för mycket, tidigare trailers från t.ex. Dark Souls 3 har varit fyllda med megaspoilers. Ett rent gameplay-segment skulle inte sitta fel.
Hollow Knight: Silksong releasedatum.(Eller något överhuvudtaget om spelet, varit knäpptyst)
Ett nytt Silent Hill(som vanligt)

Övrigt:
Får vi kanske reda på vad "Abandoned" egentligen är?
Kanske något nytt från Kojimas nästa spel utöver Death Stranding Director's Cut.(Om han nu inte är inblandad med Bluebox och Abandoned ;P)
Inte för jag är så intresserad av Halo så skulle det vara kul med en uppdatering från spelet och se vilket skick det är i just nu.
Någon rolig överraskning.(One more thing!)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Frilansare

Vi ses väl i chatten?

Medlem

Ekder ri g!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skitspel hela tiden

Det är ju fan bara anime & indieskit spel hela tiden....
Var är alla "riktiga" spel?!

FM-guru
F.d. Sisyr

Det där Midnight Suns kanske kan bli intressant? XCOM-strategi från (nu-)XCOM-skaparna. Äntligen ett Marvel-spel även jag kan gilla, kanske? 🤔

Medlem

Kul att SME har blockerat videon. Vilka är SME och vad har dom för relation med gamescom?

Medlem
Skrivet av BadMrBox:

Kul att SME har blockerat videon. Vilka är SME och vad har dom för relation med gamescom?

Sony Music Entertainment

Medlem

"Blockerad i ditt land för bla bla rättigheter bla..."

Nä men jag tycker det funkar bra det här med digital upphovsrätt.

Medlem

Här är den officiella streamen


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Sme….den där lille tjocke gubben i Kapten Krok?

Medlem

Finns det någon lista med trailers på alla spel de visade upp? Det brukar väl dyka upp här? Kanske på gång?

Medlem

Fake awards måste dom fan sluta med, känns som ett intern skämt som droppades under planeringen av eventet och på något sätt fanns med när det gick live.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Fake awards måste dom fan sluta med, känns som ett intern skämt som droppades under planeringen av eventet och på något sätt fanns med när det gick live.

Håller med. Känns ju bara dumt att ge ut awards som bästa spel till spel som de inte har testat. Och dessutom elden ring som var med släpps ju 2022 och har nu fått award som 2021 års bästa playstation spel.

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Fake awards måste dom fan sluta med, känns som ett intern skämt som droppades under planeringen av eventet och på något sätt fanns med när det gick live.

Ja, det är ganska larvigt med priser till spel som inte släppts. "Best of show"- kan väl gå bra och typ "most anticipated" eller liknande.

Men, det här är ju inte heller något nytt för i år med dessa awards, det har funnits i herrans massa år nu.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skrivet av Andreas88:

Finns det någon lista med trailers på alla spel de visade upp? Det brukar väl dyka upp här? Kanske på gång?

Aa undrar vad det där lilla fighting spelet som gjordes av en person hette


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Maysay:

Sony Music Entertainment

Oh fuck dom jävla soppskallarna. Ja dom blockar lite allt möjligt som dom känner för.

1
Skriv svar