Relic visar upp mer från Company of Heroes 3

Robot
Relic visar upp mer från Company of Heroes 3

Medelhavsområdet är nästa stora krigsskådeplats.

#company-of-heroes


Känns som Relic helt själva håller upp RTS-genren just nu med detta och AOE4. Riktigt taggad!

Medlem

Det här ser ju lovande ut ändå. Aldrig riktigt fått grepp om Company of Heroes-serien (det blir snabbt bara kaos för mig) men kommer definitivt ge trean en chans. Kul med så varierade miljöer.

Finns det förresten nån annan yrkesgrupp som klär sig så otroligt slappt som spelutvecklare?

Medlem

dis gon b gud

Medlem

Sjukt glad över att det ska komma en 3:e del! Love it!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Någon som spelat spelet och kan säga om det har doktriner som ettan eller om det är "kort" eller vad man skall kalla det som tvåan? Eller är det en ny variant?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skribent
Skrivet av conthox:

Någon som spelat spelet och kan säga om det har doktriner som ettan eller om det är "kort" eller vad man skall kalla det som tvåan? Eller är det en ny variant?

Ok, nu är det ju ett tag sedan jag spelade och en hel del har hänt där emellan, men mig veterligen är det battlegroups som är de nya doktrinerna. Sedan kan du levla upp dina armeér för fördelar som off-grid-artilleri eller luftangrepp. Känns lovande, men det är ju också en större utmaning jämfört med övriga delar som var mer pang på rödbetan enligt klassisk RTS-mall.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Ok, nu är det ju ett tag sedan jag spelade och en hel del har hänt där emellan, men mig veterligen är det battlegroups som är de nya doktrinerna. Sedan kan du levla upp dina armeér för fördelar som off-grid-artilleri eller luftangrepp. Känns lovande, men det är ju också en större utmaning jämfört med övriga delar som var mer pang på rödbetan enligt klassisk RTS-mall.

Så det är "som ettan, fast annorlunda"? : P

Bara dom går ifrån kort-biten så lovar det gott.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skribent
Skrivet av conthox:

Så det är "som ettan, fast annorlunda"? : P

Bara dom går ifrån kort-biten så lovar det gott.

JAPP!


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Ok, tack för svar, låter som sagt lovande


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

När är det tänkt att släppas?

Äger 1an o 2an plus alla expansioner på Steam. Har lirat 2an plus den stora expansionen och måste säga att det är ett skoj spel. Har dock inte lirat ut de.
Jag är iaf på för ett köp när 3an släpps.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Stort CoH fan! Har rejält många timmar i både 1:an och 2:an...detta spelet kommer fan rocka!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar