ESA bekräftar att E3 2022 inte blir ett fysiskt evenemang

Robot
ESA bekräftar att E3 2022 inte blir ett fysiskt evenemang

Och de kanske inte ens anordnar en digital variant.

#E3, #Electronic-entertainment-expo


Medlem

Synd om det inte blir av ens. Jag älskar denna anrika spelmässa och har följt den sedan jag var liten på 90-talet via tidningen Super Power.
Det är alltid tidig julafton när E3™ drar igång.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Synd om det inte blir av ens. Jag älskar denna anrika spelmässa och har följt den sedan jag var liten på 90-talet via tidningen Super Power.
Det är alltid tidig julafton när E3™ drar igång.

Ja! Mycket tråkigt att inte få en överladdning med nyheter/trailers/releasedatum osv som sedan gammalt. Man hade ju hoppats på en digital variant åtminstone.
Den som lever får se vad det blir utav detta i slutändan!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

De digitala ”events” vi fått dras med under pandemin har ju varit helt värdelösa så blir det inte på riktigt får de gärna skjuta på det för min del.
Gäller samtliga aktörer, inte bara E3.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

För mig duger det med digitalt men det är tråkigt om det inte blir av alls.

Fragtjuv

Ja. Digitalt är bättre än ingenting. Jag tycker trots allt att det har varit ganska trevligt att följa även så.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

inte för att jag bryr mig så mycket om det inte blir något på plats.... har ändå ingen möjlighet att ta mig dit.
men att kolla på alla showerna (eller vad man nu vill kalla det) är ju en av höjdpunkterna på året för en spelnörd som jag.

Medlem

blir det som förra årets sömnpiller kan de lika gärna lägga ner det.
Attans vilket tråkigt E3 det var.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Ja, E3 brukade vara sommarens höjdpunkt.. Egentligen bryr jag mig inte om E3 specifikt, så länge trenden fortsätter för spelmakare och utgivare att annonsera nya spel under samma vecka, på sina egna youtube-kanaler.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Hoppas VERKLIGEN att det blir av även om det bara blir digitalt, en av de mysigaste veckorna på sommaren med massa uppesittarkvällar ju!

Medlem

De digitala events som varit de senaste åren har man kunnat vara utan. Bättre varje aktör kör sina egna event när de faktiskt har nått att visa, än att det ska pressas fram till ett visst datum.

Medlem

Skulle tro att många anordnar egna digitala events runt den tiden med eller utan E3 som paraply. Lär dock inte bli någinting att ha ändå tyvärr.

1
Skriv svar