Köp spel på Humble Bundle och stöd Cancerfonden

Robot
Köp spel på Humble Bundle och stöd Cancerfonden
Medlem

Det var ett bra paket för priset och har man redan det mesta kan man ju hjälpa forskningen

Avstängd

Får man allt som 1 nyckel* eller, är det en nyckel per produkt? Vissa av dessa är jag nämligen helt ointresserad av och vill inte ha på mitt konto, de kan jag då hellre ge bort till någon.

*Förutsätter att man för Steam keys?

Medlem
Skrivet av General White:

Får man allt som 1 nyckel* eller, är det en nyckel per produkt? Vissa av dessa är jag nämligen helt ointresserad av och vill inte ha på mitt konto, de kan jag då hellre ge bort till någon.

*Förutsätter att man för Steam keys?

En nyckel per objekt brukar det vara

Skribent
Skrivet av General White:

Får man allt som 1 nyckel* eller, är det en nyckel per produkt? Vissa av dessa är jag nämligen helt ointresserad av och vill inte ha på mitt konto, de kan jag då hellre ge bort till någon.

*Förutsätter att man för Steam keys?

Ganska säker på att det är olika nycklar om det är som i alla andra paket.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av General White:

Får man allt som 1 nyckel* eller, är det en nyckel per produkt? Vissa av dessa är jag nämligen helt ointresserad av och vill inte ha på mitt konto, de kan jag då hellre ge bort till någon.

*Förutsätter att man för Steam keys?

Kan bekräfta att du får en nyckel per produkt

Geeks Gaming

Helt klart värt de om enbart för Homeworld spelen. Ett måste om man gillar RTS spel.

Medlem

Toppen ju! Köpte theHunter på steamrean men inte hunnit lira än så tar och refundar det där och köper denna bundle istället

Skribent
Skrivet av Jinxswe:

Helt klart värt de om enbart för Homeworld spelen. Ett måste om man gillar RTS spel.

Jag kommer köpa enbart för dessa spel och sen lägga lite extra för den goda saken.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av General White:

Får man allt som 1 nyckel* eller, är det en nyckel per produkt? Vissa av dessa är jag nämligen helt ointresserad av och vill inte ha på mitt konto, de kan jag då hellre ge bort till någon.

*Förutsätter att man för Steam keys?

Du kan välja mellan att göra den till egen Steam-key eller "giftable". Du behöver alltså inte redeema spelen för egen räkning!

Detta är nog bästa Humble Bundle jag stöttat! Både sett till vilka spel jag får, men också till vad pengarna går till! När jag gick i gymnasiet blev min fostermamma sjuk i cancer och kämpade med det i två år ungefär innan hon tillslut gick bort. Stor sorg. Känns jobbigt än idag faktiskt. Så känns bra detta.

Medlem

Betala 10 euro eller mer så att allt går till Cancerfonden.
Bara en liten uppmaning.

When you pay $10 or more for this bundle of more than a dozen games, 100% of each purchase will be donated to Cancerfonden (Swedish Cancer Society), an independent non-profit organization whose main mission is to defeat cancer.

Hoppas att man snart kan välja Cancerfonden som ens förmånstagare för övriga köp nu också, för just nu går det inte.

Skribent
Skrivet av BlackZam:

Betala 10 euro eller mer så att allt går till Cancerfonden.
Bara en liten uppmaning.

When you pay $10 or more for this bundle of more than a dozen games, 100% of each purchase will be donated to Cancerfonden (Swedish Cancer Society), an independent non-profit organization whose main mission is to defeat cancer.

Hoppas att man snart kan välja Cancerfonden som ens förmånstagare för övriga köp nu också, för just nu går det inte.

Ah! Det är alltså så, ska uppdatera nyheten med rätta uppgifter!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av BlackZam:

Betala 10 euro eller mer så att allt går till Cancerfonden.
Bara en liten uppmaning.

When you pay $10 or more for this bundle of more than a dozen games, 100% of each purchase will be donated to Cancerfonden (Swedish Cancer Society), an independent non-profit organization whose main mission is to defeat cancer.

Hoppas att man snart kan välja Cancerfonden som ens förmånstagare för övriga köp nu också, för just nu går det inte.

Skrivet av Johan Lorentzon:

Ah! Det är alltså så, ska uppdatera nyheten med rätta uppgifter!

Nja, nu tror jag du var lite snabb.

8.86 euro (som är minimibeloppet för hela bundlet) motsvarar $10. Du bör alltså inte behöva betala 10 euro för att det ska gå till cancerfonden utan det räcker att köpa bundlet.

Medlem
Skrivet av Gesturr:

Nja, nu tror jag du var lite snabb.

8.86 euro (som är minimibeloppet för hela bundlet) motsvarar $10. Du bör alltså inte behöva betala 10 euro för att det ska gå till cancerfonden utan det räcker att köpa bundlet.

Då var jag försnabb.

Medlem

Det är inga spel jag som inte tilltalar mig men ändamålet är rätt så därför fick det bli en gåva. RIP Micke.

Skribent
Skrivet av Gesturr:

Nja, nu tror jag du var lite snabb.

8.86 euro (som är minimibeloppet för hela bundlet) motsvarar $10. Du bör alltså inte behöva betala 10 euro för att det ska gå till cancerfonden utan det räcker att köpa bundlet.

aah ja förstås!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

En gammal men intressant intervju med Mikael Nermark https://it24.idg.se/2.2275/1.442913/starbreeze-vd-fornekar-kr...


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

FM-guru
F.d. Sisyr

Blev ett köp, hade bara känt mig skyldig annars... Men men, sneglat på ökenvarianten av Homeworld några gånger så helt utan egen vinst var det inte.

Medlem

Flera år sedan jag kände Humble Bundle var relevant, och i ett slag ändrades min uppfattning även om jag har de flesta intressanta titlarna i paketet. Synd det inte fanns en "tier" till med lite DLC:er.

1
Skriv svar