Vi streamar Horizon Forbidden West i kväll!

Robot
Vi streamar Horizon Forbidden West i kväll!
Medlem

Lär lurka i chatten medans jag lirar Cyberpunk eller Warhammer!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Moderator | Testpilot
Skrivet av Soulless:

Lär lurka i chatten medans jag lirar Cyberpunk eller Warhammer!

Låter som en härlig afton!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Planerar du att köpa Horizon? Slå då till på PS4-versionen - den är betydligt billigare och kan uppdateras kostnadsfritt till PS4-versionen.

Det hoppas jag

Farornas Konung

Drar "1 eller 2" öl nu.. Kommer nog göra bort mig sedan i streamen.. Men men, det är nog min lott här i livet..

Medlem
Skrivet av JonseredRocks:

Drar "1 eller 2" öl nu.. Kommer nog göra bort mig sedan i streamen.. Men men, det är nog min lott här i livet..

Ta två till och kom ihåg att skriva exakt vad du tänker så fort du tänker det! Blir bäst så XD


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Farornas Konung
Skrivet av Soulless:

Ta två till och kom ihåg att skriva exakt vad du tänker så fort du tänker det! Blir bäst så XD

Tack! Bra input. Hoppas vi ses där sedan..

Chefredaktör
Skrivet av JonseredRocks:

Drar "1 eller 2" öl nu.. Kommer nog göra bort mig sedan i streamen.. Men men, det är nog min lott här i livet..

<3

Moderator

Detta ska bli sjukt spännande!

Moderator
Skrivet av JonseredRocks:

Drar "1 eller 2" öl nu.. Kommer nog göra bort mig sedan i streamen.. Men men, det är nog min lott här i livet..

Jag följer ditt omdömde och öppnar första för kvällen nu för att vara varm inför streamen!

Medlem
Skrivet av nightbubble:

Planerar du att köpa Horizon? Slå då till på PS4-versionen - den är betydligt billigare och kan uppdateras kostnadsfritt till PS4-versionen.

Det hoppas jag

Så sant. Sitter på en ps4 version på skiva som är uppgraderad kostnadsfritt till en digital ps5 version (skiva i förstås krävs). Man sparade några kronor iaf.

Moderator
Moderator
1
Skriv svar