Fler påstådda bilder från en äldre version av Starfield läcker
Är det inte dags för lite officiellt gameplay nu, Bethesda?
Nä det här ser inte bra ut alls, särskilt det lila är väldigt "out of place". Bethesda får nog allt ta och jobba minst ett halvår till på detta.
Är du sarkastisk eller missade du att bilderna ryktas vara från 2018?
Orka läsa när det finns en bild att titta på!
Viam inveniam aut faciam
Haha ja.
Försökte kolla upp vad Punk var i sammanhanget, men det verkar inte betyda någonting, alltså bara buzzword för marknadsföring.
Själv så trodde jag att det mer handla om en estetik, typ som Clouds axelskydd eller att vissa saker likt steampunk kan se lite hopklistrat ut.
Jag tänker då punklädsel med nitar, slitna kläder och utstickande frisyr tillexempel, där estetiken inte är riktad åt klassisk findesign.
Men visst, vi kan kalla det NASA-punk, eller vad nu marketing känner för.
Antar att vi kommer få se officiellt material inom 3 månader, ifall det kommer släppas i år.
Släpps det inte i år så blir det väl ett ganska fattigt år för Xbox?
Oaktat detta är känslan definitivt att Starfield blir försenat. Jag skulle bli genuint överraskad om det släpps i år.
Varförs skriver folk. "INGET KÖP" "SER INTE BRA UT" "FULT". "OCH DET SER OFÄRDIGT UT" Men herregud, Om det stämmer att bilderna är från 2018.. Det är ju 4 årsen ju. Händer ju massor med det grafiska/Design på 4 år.
För att det är roligare att klaga (Grundkurs INTERNET).
Viam inveniam aut faciam
Oaktat detta är känslan definitivt att Starfield blir försenat. Jag skulle bli genuint överraskad om det släpps i år.
Nja, Bethesda är väl inte kända för att polera/fixa buggar innan de släpper ? FO76 jobbade de ganska mycket på efteråt men om jag inte är helt fel ute så är väl tex "Unofficial FO4 patch" fortfarande mer eller mindre ett måste till FO4 ?
Bilden påminde mig om "Prey".
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Försökte kolla upp vad Punk var i sammanhanget, men det verkar inte betyda någonting, alltså bara buzzword för marknadsföring.
Själv så trodde jag att det mer handla om en estetik, typ som Clouds axelskydd eller att vissa saker likt steampunk kan se lite hopklistrat ut.
Jag tänker då punklädsel med nitar, slitna kläder och utstickande frisyr tillexempel, där estetiken inte är riktad åt klassisk findesign.
Men visst, vi kan kalla det NASA-punk, eller vad nu marketing känner för.
Antar att vi kommer få se officiellt material inom 3 månader, ifall det kommer släppas i år.
Släpps det inte i år så blir det väl ett ganska fattigt år för Xbox?
Det kommer från cyberpunk, där punk hade en mening, men sen har det gått vidare genom steampunk, nuclearpunk, dieselpunk osv, vilka inte har så mycket punk i sig, men det är så språket fungerar, inte så mycket att klaga över.
Som med dagens roleplaying games ungefär, som har lite mindre med rollspelande att göra men mer med stats, items och döda monster.
Det betyder väl mer att själva temat går väldigt djupt in i världen, typ allt drivs av ånga i steampunk, eller nuclearpunk där man förställer sig en värld där kärnkraft finns i allt.
Eller om man tar nasapunk, en värld som föreställer sig en framtid mer kopplad till dagens rymdestetik istället för starwars, the expanse, eller liknande.
Fult, ser ju helt ofärdigt ut...
Äntligen någon som fattar
Varförs skriver folk. "INGET KÖP" "SER INTE BRA UT" "FULT". "OCH DET SER OFÄRDIGT UT" Men herregud, Om det stämmer att bilderna är från 2018.. Det är ju 4 årsen ju. Händer ju massor med det grafiska/Design på 4 år.
Enligt dessa bilder så verkar det inte ha hänt något alls, det ser ju likadant ut?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Enligt dessa bilder så verkar det inte ha hänt något alls, det ser ju likadant ut?
Kan hålla med om att det var ganska lite progress mellan 2018 och 2018
Varför skulle jag vilja köpa ett spel som kommer till Game Pass dag 1?
Varför skulle jag vilja köpa ett spel som kommer till Game Pass dag 1?
Förslår folk byter ut köpa till spela så blir det mindre missförstånd
Kan hålla med om att det var ganska lite progress mellan 2018 och 2018
Men det är ju det jag menar! Men ingen ser det...
Men det är ju det jag menar! Men ingen ser det...
Nästa veckan "läckt starfield screenshot från 2017"
fz: "VA SPELET BLIR JU BARA FULARE HELATIDEN!"
Nästa veckan "läckt starfield screenshot från 2017"
fz: "VA SPELET BLIR JU BARA FULARE HELATIDEN!"
Läckt starfield fz-recension från 2017...
"Calle: Spelet är inte klart"
Nä det här ser inte bra ut alls, särskilt det lila är väldigt "out of place". Bethesda får nog allt ta och jobba minst ett halvår till på detta.
Dom borde ju även göra klart Battlefield först innan dom ens börjar tänka på Starfield...
Som bonus så får ni en screenshot på horizon zero dawn när det var under utveckling:
https://external-preview.redd.it/NmFeNcUB9tqGbkYdJSKTYo813gQN...
Så ruttet att det där ska vara ett av de snyggaste spelen till playstation, säger ju ganska mycket 😂 Riktigt glad jag köpte en Series X på Tradera även om den var dyr
Nja, Bethesda är väl inte kända för att polera/fixa buggar innan de släpper ? FO76 jobbade de ganska mycket på efteråt men om jag inte är helt fel ute så är väl tex "Unofficial FO4 patch" fortfarande mer eller mindre ett måste till FO4 ?
Buggar är en sak, men Starfield verkar bli ett gigantiskt spel (buggar får vi räkna med), och de har knappt visat något alls av det än. Ska det släppas om ett drygt halvår? Vi får se.
Dom borde ju även göra klart Battlefield först innan dom ens börjar tänka på Starfield...
From softwares Elden ring blev ju skitbra, så jag tror ändå att starfield blir en bra uppföljare till kingsfield
From softwares Elden ring blev ju skitbra, så jag tror ändå att starfield blir en bra uppföljare till kingsfield
Ge er nu, det känns som jag fått en stroke så som ni håller på 😅