Worldslayer-expansionen till Outriders släpps i sommar

Robot
Worldslayer-expansionen till Outriders släpps i sommar

Ny handling, nya vapen, nya svårighetsgrader och nytt end-game.

#Outriders, #People-can-fly, #Worldslayer


Medlem

Som jag väntat :), tack för infon!

Gnällkuk

Ah, dags att återvända då! Ser jag fram emot.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hoppas de har lärt sig av sina missag som de fixa med senaste stora patchen och inte blir sen samma igen med nya expansion och alla svårighetsgrader.

Men ser fram emot denna

Medlem

Ser rätt "mysigt ut", kanske man får ta sig en närmare titt på. Karaktärsboosten, är den kostnadsfri?

Medlem

Har kört det co-op med en polare. Det blir roligare ju mer man levlat upp lite. Hade nog inte spelat det själv dvs icke co-op dock

Medlem
Skrivet av Ender:

Ser rätt "mysigt ut", kanske man får ta sig en närmare titt på. Karaktärsboosten, är den kostnadsfri?

Kostnadsfri på det sätt att det ingår i Worldslayer som släpps den 30/6.

Men det skadar ju inte att spela igenom kampanjen från lvl 1 redan nu heller. Sitter själv o kör kampanjen och levlar upp den fjärde och sista klassen för min del då jag tycker spelet är riktigt roligt.

Worldslayer ser ju ordentligt lovande ut för utökat endgame iaf. Mer vapen, mer effekter, mer levels, mer skillträd, nya bonuspoäng att sätta ut, fler svårighetsgrader etc.

1
Skriv svar