Noclip spelar igenom Arkanes nedladgda Half-Life-spinoff Ravenholm

Robot
Noclip spelar igenom Arkanes nedladgda Half-Life-spinoff Ravenholm

Alla älskar väl Ravenholm?

Kontot avslutas

Valve kan inte räkna till 3.
"Episode 3" kan man väll räkna bort efter Half life Alyx men HL3!

Ang Ravenholm spelet så tror jag det aldrog var meningen att bli ett spel med tanke på allt man fått reda på om Valve dom senaste åren.
Det var säkert prototyper bara.

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör

Ravenholm - vilket jäkla avsnitt det var! Man hade inte tackat nej till en fortsättning där.

Det skaver att Valve inte får ur sig mer HL-grejer. Samtidigt är ju nästan varje del banbrytande, så n ågonstans känns det ändå okej när man hör om såna här testgrejer som aldrig släpps. Kvalitetssäkring.

signatur
Medlem

Jag personligen är så jäkla nöjd att allt med half-life dröjer länge, och att det är genomarbetat när det väl kommer. Så jäkla trött på alla IPn som mjölkas sönder och samman av alla företag. Hoppas Valve forsätter som de gör med deras spel, det gör dem unika.

Medlem

så trist vi aldrig lär få ett HL3... så ruttet gjort efter andra episoden

Medlem
Skrivet av Therant:

Jag personligen är så jäkla nöjd att allt med half-life dröjer länge, och att det är genomarbetat när det väl kommer. Så jäkla trött på alla IPn som mjölkas sönder och samman av alla företag. Hoppas Valve forsätter som de gör med deras spel, det gör dem unika.

Håller med. Välsmidna svärd är ovanliga nu för tiden

Medlem

sjukt att inget HL3 någonsin gjordes, lr förmodligen kommer göras. var det något man trodde var skrivet i sten så var det ju det

signatur

//monster

Medlem

We don't go to Ravenholm

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT

Medlem

För mig överträffar Alyx mina vidaste förväntningar på ett HL3. VR var en naturlig fortsättning för Valve. Hoppas de fortsätter revolutionera spelandet, ett traditionellt HL fps vore ett steg i fel riktning.

Kontot avslutas
Skrivet av boneless:

För mig överträffar Alyx mina vidaste förväntningar på ett HL3. VR var en naturlig fortsättning för Valve. Hoppas de fortsätter revolutionera spelandet, ett traditionellt HL fps vore ett steg i fel riktning.

Det kommer aldrig hända.
Valve gör spel för att dra nytta av ny hårdvara.
Så ett FPS i traditionell mening kommer nog hl3 aldrig bli, om det nu kommer en 3a

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör
Skrivet av boneless:

Vilket jäkla spel det är ändå! Länge sen nåt kändes så genuint välgjort och nyskapande på samma gång.

signatur
1
Skriv svar