FZ Play - Vi är vampyrpraktikanter i V Rising

Robot
FZ Play - Vi är vampyrpraktikanter i V Rising

Blodsugande early access från Skövde.

#fz-play, #twitch, #v-rising


Medlem

La spelet på wishlist innan jag sett er spela. Ser väldigt fint ut.

Tror ni kommer suga på det!!


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Moderator

Ska bli kul ikväll. Har följt spelet ett bra tag nu sedan jag råkade på lite koncept art för längesedan!

Medlem

Såg ut som ett väldigt mysigt spel!

Kvällens önskade feedback.

Vi vill se mer: Wakkaah.
Vi vill se mindre: kläder på ovan nämnde man.


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

Hade lyckan att få vara med från första stängda betan.. Osäker om jag är frisläppt från NDA osv ännu (inte kollat upp, dom förlåter mig säkert) men här kommer min rafflande insider-exposé:

Det är bra!


signatur

subterranean homesick alien

Redaktör
Skrivet av Snake Plissken:

Tomas is getting upset!


signatur
Chefredaktör

Gillade vad jag såg på streamen, detta ska testas!

Medlem

Jag missade streamen igår, kan någon ge en snabb genomgång om hur spelet funka? Såg när det släpptes att det hade mixade reviews på Steam men sedan mostly positive.

Moderator
Skrivet av orkamera:

Jag missade streamen igår, kan någon ge en snabb genomgång om hur spelet funka? Såg när det släpptes att det hade mixade reviews på Steam men sedan mostly positive.

Tänk dig ett Valheim som handlar om vampyrer, men tar plats i Don't starve together. Crafting, boss fighting or bygga läger är viktiga delar. Man kan spela multiplayer. Finns både pve och pvp. Streamen ligger fortfarande upp på Twitch om du är nyfiken och släpps även snart på Youtube!

Mos
Medlem

Startade upp en server bara för att testa.

Old v Farts heter den som man kan söka på. (PVP non password CLAN size 8)

Den är lite exprimentell i formen av att jag garanterat kommer testa sönder settings. Men önskas det kan alltid starta en ren för FZ med

Medlem

Sjukt kul spel. Suttit och nött varje vaken stund sen släppet (tyvärr är jag på jobbet 12 timmar idag så har abstinens så det lider).
När ska ni skriva en recension av early accessen? (Gör man det ens? Man kanske inte skriver recensioner på early access?), anyhow, är nyfiekn på vad ni på FZ play tycker om spelet

Redaktör
Skrivet av ForrestFox:

Sjukt kul spel. Suttit och nött varje vaken stund sen släppet (tyvärr är jag på jobbet 12 timmar idag så har abstinens så det lider).
När ska ni skriva en recension av early accessen? (Gör man det ens? Man kanske inte skriver recensioner på early access?), anyhow, är nyfiekn på vad ni på FZ play tycker om spelet

Vi gör förhandstittar på early access-spel ibland. Men recensera dem ska man inte göra - de visar ju bara delar av spelet, inte hela.

Jag försöker få till en V Rising-förhandstitt, håll tummarna.


signatur
Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Sjukt kul spel. Suttit och nött varje vaken stund sen släppet (tyvärr är jag på jobbet 12 timmar idag så har abstinens så det lider).

Ja skoja inte, efter att jag skaffade det så har jag redan runt 18 timmar speltid i det x)

1
Skriv svar