Fanskapad trailer visar hur ett nytt Banjo-Kazooie skulle kunna se ut

Robot
Fanskapad trailer visar hur ett nytt Banjo-Kazooie skulle kunna se ut

Banjo-Threeie. Tänk om...?

Medlem

Som vanligt när denna uppsjö av fanskapade visioner uppstår, ihopvevade scenerys i UE4 eller 5 utan minsta gameplay eller mer än så.
Ja visst, jättefint, men a total waste of time för både skaparen och oss åskådare. Tyvärr.

Medlem

Bokhyllan i vardagsrummet:

Kan de hitta rätt folk för en ordentlig trea eller en remake av originalet så skulle jag ösa pengar över dem. Gillar det här konceptet, enkelt men ändå en glimt av den ikoniska atmosfären.

signatur

Real yakuza use a gamepad.

Medlem
Skrivet av Patrik1975:

Som vanligt när denna uppsjö av fanskapade visioner uppstår, ihopvevade scenerys i UE4 eller 5 utan minsta gameplay eller mer än så.
Ja visst, jättefint, men a total waste of time för både skaparen och oss åskådare. Tyvärr.

Man kan ju hoppas att det skapar buzz på ett sätt som fångar utvecklaren och/eller utgivarens uppmärksamhet och att de ser vilket enormt intresse det finns för en uppföljare.

Jag skulle köpa Banjo Threeie dag 1 om det blev verklighet. 😍😃

Medlem

Jag fick en sådan här ljuvligt härlig inblick när jag såg trailern.

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Testpilot

Vilken nostalgi

Medlem
Skrivet av frnjfldakl:

Du har nu blivit kårad till gubbe, du har nu licens att vara nedlåtande dagens ungdom och allt som inte passar dig i smaken. Dagen har kommit då gubbar är internetkompetenta.

*korad

Medlem

Skulle ju förutsätta att Microsoft gör någonting med alla IP:n de äger, rätt höga odds på det.

1
Skriv svar