Skräck i Unreal Engine 5! Layers of Fears släpps tidigt 2023

Robot
Skräck i Unreal Engine 5! Layers of Fears släpps tidigt 2023
Medlem

Fruktansvärt överskattade spel tycker jag. Ettan var knappt ok o 2an var pure garbage. Skaffar jag detta spel så blir det för att uppleva den sexiga grafiken i Unreal Engin 5. Båda föregångarna hade iaf riktigt vass grafik. Hade MYCKET hellre sett ett annat lir från Bloober Team. Varför inte Silent Hill om de nu kan hantera ett sånt projekt...?.
___________________________________________________________________
** Spelet kommer både till Steam och EPiC visar videon i slutet.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Fruktansvärt överskattade spel tycker jag. Ettan var knappt ok o 2an var pure garbage. Skaffar jag detta spel så blir det för att uppleva den sexiga grafiken i Unreal Engin 5. Båda föregångarna hade iaf riktigt vass grafik. Hade MYCKET hellre sett ett annat lir från Bloober Team. Varför inte Silent Hill om de nu kan hantera ett sånt projekt...?.
___________________________________________________________________
** Spelet kommer både till Steam och EPiC visar videon i slutet.

Om deras tidigare spel har varit skräp så borde de nog inte ge sig på Silent Hill, då kommer alla hypade fans bli besvikna.

Inaktiv

Första spelet var helt ok, andra spelade jag aldrig pga dåliga recensioner. Det här ser ju bra ut men det blir nog ett reaspelsköp.

Medlem

Inte så snyggt för att vara ett unreal engine 5 spel

1
Skriv svar