Här är alla trailers från årets Summer Game Fest

Robot
Här är alla trailers från årets Summer Game Fest

The Last of Us, Aliens: Dark Descent, Modern Warfare II, Goat Simulator 3 med mera.

#summer-game-fest


Medlem

Trevlig och varierande blandning av spel! 😀

Medlem

Om Metal:Hellsinger blir ens i närheten av lika bra som demon var så blir det tveklöst en svårslagen GOTY för min del. Inte lika klockrena ljud och animationer som i den uppenbara inspirationskällan BPM men det vägs upp av en klart högre budget och trevligare grafik. Verkar tyvärr inte vara ett roguelike som BPM så omspelningsvärdet kanske inte blir lika högt, tackar dock aldrig nej till mer av en svältfödd genre.

Medlem

kul med flashback 2. hoppas det blir bättre än fade to black.

Medlem

Callisto Protocol och Routine är dom två jag tar med från denna.

Men småhoppas lite på Last of Us standalone multiplayer, dom sa inte mycket om det, så inte mycket att hoppas på, men jag hoppas fan att dom gör det bra, det lät nästan som dom pratade om spelet som ett MMO av någon slag, men det är troligtvis önsketänkande. Jag gissar på ännu ett L4D-lir.

Ambassadör
Xbox

En hel del trevliga släpp på Xbox Game Pass:

  • Warhammer 40.000: Darktide

  • Routine

  • Humankind konsolversion

  • TMNT: Shredder's Revenge

  • Midnight Fight Express


signatur

Jump in.

FM-guru
F.d. Sisyr

Inte så dumt detta år faktiskt. Kanske gjorde sitt att jag inte tittade live utan kunde skippa snacket, hoppa över trailers som inte tilltalade mig etc också - förstås!

Medlem

Personligen så var det sannerligen inte mycket som tilltalade mig (inflation av rymdspel?). Det som lockade lite var American Arcadia men det var också det enda nya som kändes intressant. One Piece Odyssey var väl annars det typ enda som jag ser fram emot av det här.

Kul dock att såpass mycket ändå visades upp!

Hoppas på mer från Xbox och Bethseda på söndag.

Medlem

Sämsta jag sett

Medlem

Darktide var det enda som intresserade mig tyvärr. Det fanns flera visuellt intressanta spel men de var alla skräck spel och det är inte riktigt min smak.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Flera intressanta och läckra spel.

Riktigt fin remake.

Medlem

Ser fram emot One Piece Odyssey som satan samt dem nya spelen från Genshin Impact skaparna! Utöver det så kändes första dagen väldigt sval, mycket spel är sånt vi sett innan imo, svårt att hitta något att bli riktigt hypad över nu för tiden :/

Medlem

Förutom MW2 och tlouRe så var det rätt torr gala.

Medlem

Jag brukar gilla genren men det blev kanske lite för mycket sci-fi skräck i en och samma show?

Rent generellt tycker jag det blev lite för långt. Keighley bode ta med lite fler spel men göra tre 1-timmas shower istället för en på två timmar.

Medlem

Det var ändå en del intressant bland sömnpillren, det mesta visste man om dock, men lite mer gameplay / releasedatum / info är alltid trevligt.

Showens höjdpunkter:

  • The Callisto Protocol

  • Routine

  • Witchfire

  • Metal: Hellsinger

Sen ska det bli intressant vad det blir av Stormgate, hoppas på ett välpolerat och roligt RTS. Skönt att vi kan lägga Bloober Team och Silent Hill-ryktena bakom oss också.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

jag gillar Sci fi men kändes som detta år var de Space horror som stod på listan. Oh var lite väl mycket av den varan

Medlem
Skrivet av Busko:

jag gillar Sci fi men kändes som detta år var de Space horror som stod på listan. Oh var lite väl mycket av den varan

Det var The Callisto Protocol och Fort Solis, sen var det väl ingen mer? Aliens är en shooter, Stormgate ett RTS. The Quarry är inte SF, Inte Layers of Fears heller. Missade jag någon kanske.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av quadratis:

kul med flashback 2. hoppas det blir bättre än fade to black.

Ägs inte franchisen av en privatperson numera (personen bakom JoshProd)?


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Det var en bra show, flertal bra titlar och intressanta trailers. La in ett par på wishlist.

Medlem

En del intressant men för mig blir det alltid lite för mycket att bara kolla trailer efter trailer på spel med namn som inte fastnar.
Tur man har FZ där redaktion och användare kan inspirera en till nya spel


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ingen dåliga line-up i Metal Hellsinger

Randy Blythe from Lamb of God
James Dorton from Black Crown Initiate
Matt Heafy from Trivium
Dennis Lyxzén from Refused and INVSN
Tatiana Shmailyuk from Jinjer
Mikael Stanne from Dark Tranquillity
Björn Strid from Soilwork
Alissa White-Gluz from Arch Enemy

Medlem
Skrivet av quadratis:

kul med flashback 2. hoppas det blir bättre än fade to black.

Ja det ska bli kul att se vad de gör med det. Kom ju en remake av första för ett tag sen som jag tyvärr aldrig spela men det här kan gissningsvis bli något liknande den.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Det var The Callisto Protocol och Fort Solis, sen var det väl ingen mer? Aliens är en shooter, Stormgate ett RTS. The Quarry är inte SF, Inte Layers of Fears heller. Missade jag någon kanske.

Ja, kanske du har rätt. var nog för att Calisto, Fort och nya Aliens kom efter varandra och quarry (även om de inte scifi ) låg väl med där på ett hörn också. Så därför de kändes som de blev mycket av det. Sen hjälpte de inte mycket av de andra titlarna vara ganska tama.
Skall kanske ändra till "jump scare/surprise" då eftersom Callisto såg ut som en 3e persons shooter

Medlem
Skrivet av quadratis:

kul med flashback 2. hoppas det blir bättre än fade to black.

Först när jag såg tänkte jag nice another world 2 men flashback 2 är ok också. Hoppas de blir en bra 30 år senare uppföljare.

Inaktiv
Skrivet av greb1989:

Personligen så var det sannerligen inte mycket som tilltalade mig (inflation av rymdspel?). Det som lockade lite var American Arcadia men det var också det enda nya som kändes intressant. One Piece Odyssey var väl annars det typ enda som jag ser fram emot av det här.

Kul dock att såpass mycket ändå visades upp!

Hoppas på mer från Xbox och Bethseda på söndag.

Jag trodde dom råkade visa samma spel ett tag. Alla rymdspel verkar också vara identiska

Medlem

Endast ett spel finner jag intresse för, det är call of duty.

1
Skriv svar