Nu inkluderar Blade Runner: Enhanced Edition originalspelet även på Steam

Robot
Nu inkluderar Blade Runner: Enhanced Edition originalspelet även på Steam
Medlem

Jag fattar inte varför dom släpper spel som inte är klara. Tror dom att folk ska bara acceptera mediokerhet? När ska de lära sig att om man släpper nånting ofärdigt gör att de får dålig press? Det slutar ju alltid med att man måste vänta 2-6 månader idag innan man kan köpa ett nytt spel vilket är trist.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Tror jag läste att Nightdive också tog ett privat moddprojekt och lade in i sin bundle, det med Scummvm som killen lagt massor med tid på för att få fungera utan att ens nämna honom. Om detta stämmer så känns det fult gjort och de förtjänar skiten de får.

Medlem

Blev först väldigt glad när jag såg Enhanced Edition / Remaster men blev väldigt besviken över att det faktiskt inte var ett dugg bättre, snarare sämre med buggar. Pass!

Medlem

Det här klassiska spelet förtjänar en full 3D remake istället för... vad det här nu är för trams.

Skribent
Skrivet av wesslan1:

Tror jag läste att Nightdive också tog ett privat moddprojekt och lade in i sin bundle, det med Scummvm som killen lagt massor med tid på för att få fungera utan att ens nämna honom. Om detta stämmer så känns det fult gjort och de förtjänar skiten de får.

Det var GoG som tog ned moddprojektet från affären och sen bundle:ade de med remastern. Så det är inte Nightdive som står bakom detta beslut.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Det var GoG som tog ned moddprojektet från affären och sen bundle:ade de med remastern. Så det är inte Nightdive som står bakom detta beslut.

Men paketet finns ju på steam med nu, är det också styrt av GoG?

1
Skriv svar