Köpa WoW: Dragonflight CE från Blizzard store. Leveranstider?

Medlem
Köpa WoW: Dragonflight CE från Blizzard store. Leveranstider?

Läste i några trådar på deras forum om att CE, Dragonflight endast kommer säljas i deras egen store. Köpt på mig alla expansioners CE-varianter och har svårt att bryta den trenden.

Någon som vet hur det är om jag köper från Blizzard Store. Kommer boxen i tid till släppet eller får man koder till expansionssläpet och boxen därefter?

(Ja. Boxen är svindyr. Men som sagt, old habbits die hard)


signatur

Tappat bort min gamla, troligen deletade inloggning.

Medlem

man köper digital utgåva också och får sedan pengarna tillbaka för det köpet när man registrerar koden från fysiska CE boxen. så har det även fungerat med tidigare expansioner

Medlem
Skrivet av Quiz:

man köper digital utgåva också och får sedan pengarna tillbaka för det köpet när man registrerar koden från fysiska CE boxen. så har det även fungerat med tidigare expansioner

Verkar som att om man gör så hamnar cashbacken i Battle.net Balancen. " Doing so will result in an automatic credit of Battle.net Balance to the associated account in the amount of the cost of the original digital purchase."....

https://us.forums.blizzard.com/en/wow/t/dragonflight-collecto...

Edit: Var för snabb. Dessutom var min fundering mer på om man får hem CE-boxen i tid till släppet.


signatur

Tappat bort min gamla, troligen deletade inloggning.

1
Skriv svar