Det här spelar FZ i helgen - vad spelar DU?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar DU?

Pirater, mumier och krymta familjer står på helgmenyn.

#spelhelg


Medlem

Blir Modern Warfare 2 betan. köpte till xboxen. gillar modern warfare (och 2:an baserat på det jag hunnit spela) och kanske lite mer minecraft dungeons. köpte ultimate idag med dlc. gillar verkligen fps och aprg så som diablo och liknande. Någon som vet ifall det kommer ut ett nytt CoD nästa år eller är det som ryktena sagt sant? att det blir en lucka på ett år?
Hoppas alla ha en bra helg och ha det gött


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Blir eventuellt nya Monkey Island, annars Rimworld eller mer troligt det fenomenala bäverspelet Timberborn som jag vet har massa nytt sedan jag startade det sist.

KoP
Medlem

Construction simulator och Fallout 4.

Medlem
Medlem

Modern Warfare 2 Betan.

Skribent

Fick ett infall och köpte Joostens Soulstice så det blir att blanda upp humor och äventyr på ap-ön med DMC-aktigt hack and slash.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Guild Wars 2 på min bärbara dator, är ute och reser.

Medlem
Skrivet av YmerXE:

Blir Modern Warfare 2 betan. köpte till xboxen. gillar modern warfare (och 2:an baserat på det jag hunnit spela) och kanske lite mer minecraft dungeons. köpte ultimate idag med dlc. gillar verkligen fps och aprg så som diablo och liknande. Någon som vet ifall det kommer ut ett nytt CoD nästa år eller är det som ryktena sagt sant? att det blir en lucka på ett år?
Hoppas alla ha en bra helg och ha det gött

Fråga: Är detta en ren remaster till mw2? Jag har väldigt många roliga minnen från just mw2, när man spelade med klanen eller ibland mot, när man dök upp bakom en halv tomte-armé med akimbo strikers och slaktade allihop, och de blev med på matchens sista kill. Skitroligt!

Medlem

Avslutar mitt Zelda-maraton på stream ikväll och sen blir det nog Last of us Part 1 och Metal: Hellsinger.


signatur
Medlem

Blir Ap-ön fast nu på min nyinköpta Switch.

Medlem
Skrivet av Redstar:

Fråga: Är detta en ren remaster till mw2? Jag har väldigt många roliga minnen från just mw2, när man spelade med klanen eller ibland mot, när man dök upp bakom en halv tomte-armé med akimbo strikers och slaktade allihop, och de blev med på matchens sista kill. Skitroligt!

inte som jag förstått det. utan ett nytt så som att Modern Warfare var en restart av Modern Warfare serien. inget att göra med den tidigare. Men kan inte vara säker för jag spelade tyvärr aldrig Modern Warfare 2. det enda CoD jag missade helt.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Likt många andra säger jag Monkey Island men då jag missade dessa spel i min ungdom så börjar jag ikväll från början med ett nyinköpt Secret of monkey Island ☺️ Sen tänkte jag spela lite mer av The Diofield Chronicle's demot 😁

Medlem

Marvel's Spider-Man Remastered på PC, har ca. 25% kvar. Riktigt kul spel, rekommenderas.

Inaktiv

MW2 betan! Kanske mer CP2077 också

Medlem
The Last of Us 2™

Håller på med The Last of Us 2 till PlayStation 5 genom BC mode. Detta är min 3e genomspelning totalt. Alltså, spelet är så djävulskt välgjort och roligt att lira. Ni som ännu inte spelat det, se till o gör det ASAP™. O ni som inte föll för det den första gången, ge spelet en till chans. Om ni har tid.

*** Utsökt grafik, sjukt underhållande gameplay, spännande story med många intressanta karaktärer, rått o skitigt med mycket gore, tunga eldstrider. Lång gametime då jag klockar in på ungefär 45 timmar varje genomspelning. O då är inte ens detta ett open-world spel. Jag älskar verkligen denna pärla och rankar det som ett av de bästa spelen genom tiderna.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Blir en visit till grekiska AC: Odyssey och Fable 1 till pc.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Hösten innebär skräckspel för min del och efter att ha klarat det första Evil Within nyligen så tänkte jag ägna helgen åt Evil Within 2

Medlem

Mortal Kombat 11, riktigt göttigt

Inaktiv
Någon som vet

om man kommer kunna spela MW2-betan imorgon (lördag och söndag) även om man inte har köpt spelet?

Medlem

Jobbar, men ska försöka klämma in lite Xenoblade Chronicles ialf.

Medlem

Dio Field Chronicles (PS5).
Stellaris: Toxoids DLC (PC)

Skribent
Skrivet av Redstar:

Fråga: Är detta en ren remaster till mw2? Jag har väldigt många roliga minnen från just mw2, när man spelade med klanen eller ibland mot, när man dök upp bakom en halv tomte-armé med akimbo strikers och slaktade allihop, och de blev med på matchens sista kill. Skitroligt!

Det är uppföljare till Modern Warfare rebooten som släpptes 2019. Så det kan väl räknas som reboot på MW2 antar jag? Sen finns det ju en remaster av både MW1 och MW2....så lite förvirrande med namnen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Blir Xenoblade Chronicles 3 för mig 😊

Medlem

MW 2 betan om jag inte glömmer bort att göra det.

Skribent
Skrivet av Johan Lorentzon:

Det är uppföljare till Modern Warfare rebooten som släpptes 2019. Så det kan väl räknas som reboot på MW2 antar jag? Sen finns det ju en remaster av både MW1 och MW2....så lite förvirrande med namnen.

Jag tycker verkligen att spelvärlden borde börja döpa spel efterutgivningsår - varför kan det inte heta ”Modern Warfare 22”? Behöver inte vara krångligare än så, och då slipper dom hitta på undertitlar för att spelen ska sticka ut.

Det är lite för rörigt som det är nu…

Inaktiv
Skrivet av Jonas Vågström:

Jag tycker verkligen att spelvärlden borde börja döpa spel efterutgivningsår - varför kan det inte heta ”Modern Warfare 22”? Behöver inte vara krångligare än så, och då slipper dom hitta på undertitlar för att spelen ska sticka ut.

Det är lite för rörigt som det är nu…

Isf 2022, iom att det väl snart finns 22 st Call of Duty-spel. Modern Warfare sägs ofta med 2019 i slutet.

Medlem

Kommer nog bli en del Simply Piano med mitt digitala piano. Herrejösses vad allt tv-spelande har skämt bort en med snabba kickar, vilket man inser när man ska lära sig spela piano. Dock är det så sjukt tillfredsställande när man lärt sig spela en hel låt efter flera dagars övning. Tv-spel rår inte på den känslan överhuvudtaget.

Skribent
Skrivet av Jonas Vågström:

Jag tycker verkligen att spelvärlden borde börja döpa spel efterutgivningsår - varför kan det inte heta ”Modern Warfare 22”? Behöver inte vara krångligare än så, och då slipper dom hitta på undertitlar för att spelen ska sticka ut.

Det är lite för rörigt som det är nu…

Ja, namngivande har ju varit helt bonkers senaste åren. När de dessutom får för sig att döpa ett spel till typ Battlefield 1 (som är 5e spelet i serien) eller Xbox One?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Fortsätter med Bravely Default II.
Och om jag får tid ska jag prova Octopath Traveler: Champions of the Continent.

12
Skriv svar