Akut hjälp med översättning!

Medlem

snacka om att dra korta stråt
Tycker synd om dig nu..

Medlem

Tycker inte synd, så jävla idiotiskt så du får skylla dig själv

Medlem

DET ÄR GÖTT :D!

Avstängd

Haha, ja du. Du har satt dig i en sits. Tänk dock på att du bara kan skita i det. Jag skulle då inte göra det.

Inaktiv

Ut sausage sum superstes quietis flows lamorna in hose

tror det ska stämma

Medlem

Jag tror han är fullt medveten om själva språket...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Vem slår vad om nåt sånt? Du tjänar ju inget på det om din kompis gör det och du förlorar ganska mycket genom att göra det själv.

Om du inte har mer självkontroll än så när du dricker borde du sluta.

Medlem

Oj, vilken stor pung du måste ha!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Lek inte med leksakerna...

Medlem
Skrivet av joel_s:

Ut sausage sum superstes quietis flows lamorna in hose

tror det ska stämma


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Haha, det är sånna här grejer som skapar minnen för livet. Dom som är så trångsynta och inte fattar detta får helt enkelt skylla sig själva

Medlem
Skrivet av Geetcher:

För er som så gärna ville veta varför jag ville ha hjälp med det här borde läsa nu. För nu berättar jag varför.

Förra lördagen var jag och några polare ute på krogen och drack. Det blev rätt mycket och vi bestämde oss för att avsluta kvällen med en oskyldig liten tävling á la "Vem kan dricka mest?"

I slutet är det jag och en kompis, Niklas, kvar. Båda är redigt fulla och då kläcker vi den sämsta idén någonsin. Den som förlorar ska tatuera kuken, och den som vinner bestämmer vad.

Som ni kanske redan anar så förlorade jag (dumskalle?) och ska efter torstdag den 25/9 gå runt med den här texten runt pungen -.-

Mysigt? Nej Roligt? Tja..lite iallafall xD

Frågan är ju bara om kvinnorna attraheras av den.. Så länge jag inte berättar vad det betyder förstås..

Bwaaahahahaha!

Episkt!

Om du faktiskt gör det så är du tamefan en hjälte.


signatur
Medlem

Night of the living thread?

Är det sånt brist på saker att avhandla att man måste gräva fram döda trådar? Det blir mer och mer sånt här skit...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Ah, märkte inte att tråden är ett år gammal.

Nå, hur gick det? Tatuerade du dig? xD

Skrivet av joel_s:

Ut sausage sum superstes quietis flows lamorna in hose

tror det ska stämma

Hehe ett år försent så hoppas han går runt med fel översättning på drulen Muahaha

Men va faen är lamorna??


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

12
Skriv svar