Cyberpunk 2077: Phantom Liberty har Idris Elba i nyckelroll - ny teaser

Robot
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty har Idris Elba i nyckelroll - ny teaser

CD Projekt knyter ännu ett stort namn till sig.

#cyberpunk-2077, #cyberpunk-2077-phantom-liberty


Medlem

Kan väl inget annat säga än att jag är sjukt sjukt taggad på det.

Medlem

Skall bli otroligt kul att återgå till Cyberpunk igen när detta äntligen släpps!
Bara jag får mer, så är jag nöjd


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Tror inte FZ har skrivit om det i någon artikel men denna expansion (eller en patch innan) kommer uppdatera grafiken, speciellt raytracing global illumination och ev förbättra reflection om jag inte minns helt fel.

Avstängd

När expansionen släpps, då ska jag ge Cyberpunk en chans igen. Nu borde det vara i speldugligt skick.

Men det är så synd och hjärtskärande att CD Projekt nu har valt att försöka vinna ESG-mästerskapet och bli som Disney. Cyberpunk-expansionen blir sista spelet jag köper från företaget.

Medlem
Skrivet av noreason:

denna expansion (eller en patch innan) kommer uppdatera grafiken, speciellt raytracing global illumination och ev förbättra reflection om jag inte minns helt fel.

AI:n också tror jag.

Medlem

Även om spelvärlden hade samma djup som en vattenpöl så var ju sidokaraktärerna med sina sidouppdrag fantastiska. Idris Elba och "spionthriller" känns som det kan bli en väl lyckad kombination. Jag hoppas CDPR har förstått vad de gjorde bäst med huvudspelet och satsar mer på det i den här expansionen.

Skrivet av Soldoktorn:

När expansionen släpps, då ska jag ge Cyberpunk en chans igen. Nu borde det vara i speldugligt skick.

Men det är så synd och hjärtskärande att CD Projekt nu har valt att försöka vinna ESG-mästerskapet och bli som Disney. Cyberpunk-expansionen blir sista spelet jag köper från företaget.

Ganska typiskt ändå:

"Jag ska fanimig stå för mina principer och bojkotta det här företaget som blivit så jävla woke! Efter jag har köpt och spelat deras nästa produkt, såklart..."

Tätt följt av:

"Sluta att sätta ord i min mun, det var inte alls det jag sa."

Avstängd
Skrivet av Kyraal:

Även om spelvärlden hade samma djup som en vattenpöl så var ju sidokaraktärerna med sina sidouppdrag fantastiska. Idris Elba och "spionthriller" känns som det kan bli en väl lyckad kombination. Jag hoppas CDPR har förstått vad de gjorde bäst med huvudspelet och satsar mer på det i den här expansionen.

Ganska typiskt ändå:

"Jag ska fanimig stå för mina principer och bojkotta det här företaget som blivit så jävla woke! Efter jag har köpt och spelat deras nästa produkt, såklart..."

Tätt följt av:

"Sluta att sätta ord i min mun, det var inte alls det jag sa."

Nu skrev jag ju dock att jag skulle köpa expansionen och efter det får det vara slut.

Sen handlar det inte om principer per se. Hade ESG fört med sig något bra och resulterat i att slutprodukten blivit av kvalitet så hade jag varit för det alla dagar i veckan. Men nu är det ju inte så då de flesta spelen släpps halvfärdiga, generiska och utan artistiskt svängrum. Filmskapare och spelutvecklare är mer intresserade av att få så högt ESG-score som möjligt och det får man genom att uppfylla vissa kriterier.

ESG gör det extremt enkelt att manipulera företag. Den som bestämmer vad poängen mäter har en enorm makt. De kommer att vara i stånd att diktera vad företag ska göra.

Vi lever i en tid av "woke-kapitalism" där företag låtsas bry sig om social rättvisa för att sälja produkter till människor som låtsas hata kapitalism. Det vill jag inte vara med och stötta.

Ambassadör
Xbox

Det här ser riktigt najs ut. Mer Cyberpunk 2077!


signatur

Jump in.

Avstängd

Hur var det nu? Expansioner/DLCs gratis i Cyberpunk 2077 eller?

Medlem

Kanske skaffar på julrea. Ser lite småkul ut.

Medlem
Skrivet av AplAy:

Hur var det nu? Expansioner/DLCs gratis i Cyberpunk 2077 eller?

Mindre DLC gratis, expansioner kostar.

Medlem

Sjukt taggad, synd att det inte släpps under julledigheten. Hoppas dom släpper stöd för K&M Playstation

Avstängd
Skrivet av Thane:

Mindre DLC gratis, expansioner kostar.

Aight, så vad klassas detta som? Mindre DLC eller expansion?

Medlem
Skrivet av Soldoktorn:

Nu skrev jag ju dock att jag skulle köpa expansionen och efter det får det vara slut.

Sen handlar det inte om principer per se. Hade ESG fört med sig något bra och resulterat i att slutprodukten blivit av kvalitet så hade jag varit för det alla dagar i veckan. Men nu är det ju inte så då de flesta spelen släpps halvfärdiga, generiska och utan artistiskt svängrum. Filmskapare och spelutvecklare är mer intresserade av att få så högt ESG-score som möjligt och det får man genom att uppfylla vissa kriterier.

ESG gör det extremt enkelt att manipulera företag. Den som bestämmer vad poängen mäter har en enorm makt. De kommer att vara i stånd att diktera vad företag ska göra.

Vi lever i en tid av "woke-kapitalism" där företag låtsas bry sig om social rättvisa för att sälja produkter till människor som låtsas hata kapitalism. Det vill jag inte vara med och stötta.

Det här är ju bara översatt anti-woke GamerGate trams från /r/KotakuInAction. Tycker vi klarar oss bra utan det här på FZ.

Avstängd
Skrivet av Kyraal:

Det här är ju bara översatt anti-woke GamerGate trams från /r/KotakuInAction. Tycker vi klarar oss bra utan det här på FZ.

Jag hänger varken på Reddit eller på Kotaku och sånt snack klarar vi oss verkligen utan här på FZ. Ju mindre ESG desto bättre.

1
Skriv svar