Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Bli postapokalyptisk brevbärare – Death Stranding är gratis hos Epic

Robot
Bli postapokalyptisk brevbärare – Death Stranding är gratis hos Epic

Men bara fram till kl. 17.00, så skynda fynda.

#Death-stranding, #Kojima-productions, #nyhetstips


Medlem

Även om jag efter några timmars spelade inte är ett superstort fan av detta spel så tycker jag absolut att ni borde gå in och ladda hem det! Rätt annorlunda och utmanande. Väldigt snyggt gjort!

Inaktiv

Jag tyckte mycket om det här spelet och ser fram emot tvåan. Visst, det är väldigt annorlunda än de flesta spel men det är också dess styrka, förutsatt att man gillar det så det blir ju lite en vattendelare men helt klart värt ett försök, särskilt nu när det är gratis.

Medlem

Mästerligt spel, att missa att testa det nu när det är gratis är stort misstag.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Som vanligt med Kojima: Jag undrar fortfarande om det är ett spel, eller en film, eller en träningssimulator. Skit samma, det var ju ändå supertråkigt!

Medlem

Top 10 när det gäller bästa spelet, alla kategorier! Ett av få spel jag kört igenom 2 ggr...

Medlem

Äger dir cut till PS5, men bara spelat två timmar för kanske 6-8 mån sen... ska man spela det på PC istället (RTX 3090) kanske? finns det några bra måste-ha mods?

Medlem
Skrivet av Mannagryn:

Äger dir cut till PS5, men bara spelat två timmar för kanske 6-8 mån sen... ska man spela det på PC istället (RTX 3090) kanske? finns det några bra måste-ha mods?

Finns lite mods på https://www.nexusmods.com/deathstranding
Jag spelade helt utan mods, vill inte minnas att jag kändes nått var "trasigt" eller behövde moddas.
Verkar som mest handlar om reshade moddar endå, så smaksak men inga måsten


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

spelet finns fortfarande och i 6 timmer tiil

Medlem

Har haft ögat på DS länge och nu blir det äntligen dags att testa. Gillar man det så är ju 50kr ett rimligt pris för massa extra innehåll

Medlem

Så jävla överskattat spel. Alla säger att det ökar takten ungefär halvvägs, men vem orkar spela det sömnpillret så länge?


signatur

Jätteintressant information.

Medlem
Skrivet av Metroid:

Så jävla överskattat spel. Alla säger att det ökar takten ungefär halvvägs, men vem orkar spela det sömnpillret så länge?

Du skojar!? Musiken, vyerna, grafiken, animationerna...outstanding. 👌

Samt miljöerna och atmosfären 👌

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Har haft ögat på DS länge och nu blir det äntligen dags att testa. Gillar man det så är ju 50kr ett rimligt pris för massa extra innehåll

Visste inte att det fanns en upgrade. Men nu har jag directors cut för den låga summan 54 spänn. Aldrig kört DS så det blir trevligt.

Medlem
Skrivet av A1200G:

Du skojar!? Musiken, vyerna, grafiken, animationerna...outstanding. 👌

Samt miljöerna och atmosfären 👌

Det du beskriver är ju snarare hur det ser ut och inte hur själva spelet är. Det räcker inte för att göra det roligt.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem
Skrivet av Metroid:

Så jävla överskattat spel. Alla säger att det ökar takten ungefär halvvägs, men vem orkar spela det sömnpillret så länge?

Jag 👋


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Avstängd

Inte provat men ser ut som att Kojima gjort ett konstspel för att visa att dataspel mest är ett slöseri på tid och liv genom att pusha gränserna för hur pass meningslöst gameplay han kan göra men att folk kommer spela det ändå.

Testpilot

Totalt ett bra spel , snyggt och har bra story. Bra optimerat spelande men dåligt UI och jobbiga bossfighter. Sen vete tusan hur kul det är med byggandet och åkandet när få spelare hjälper till i världen men det kanske blir en nytändning just nu då spelet är gratis.

Medlem

Ska bli najs att spela det på PC, har bara pillat lite på det på PS4 i någon timme tidigare.

Medlem

Sämsta spelen på flera generationer, skulle inte ens spela det om jag fick betalt. Kojima är överskattad.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Grattis. Det var dock en retorisk fråga.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem
Medlem

En promenadsimulator känns inte särskilt intressant.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av CosmicPunch:

Inte provat men ser ut som att Kojima gjort ett konstspel för att visa att dataspel mest är ett slöseri på tid och liv genom att pusha gränserna för hur pass meningslöst gameplay han kan göra men att folk kommer spela det ändå.

Så länge något är roligt, intressant och en generell upplevelse kan det omöjligt vara mer slöseri med tid än vadsomhelst. Att spelet kanske inte är för alla är helt ok, få spel är det. Själv är jag glad att det finns utrymme i mainstream-universumet att skapa något som vågar sticka ut…utan det skulle världen vara så mycket fattigare.

Medlem

Visuellt tilltalande och intressant var min första tanke. Men spelet är helt fruktansvärt tråkigt och typ 6 timmar in kollade jag igenom en sammanfattning istället. Kommer inte spela tvåan men kommer se igenom storyn på youtube

Medlem

En grej jag inte fattat, varför går alla runt med masker som liknar dödskallar?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

En grej jag inte fattat, varför går alla runt med masker som liknar dödskallar?

om ansiktsmaskerna är det du undrar mest om ang. death stranding så kommer resten av spelet få dig att spontant explodera av ren förvirring.

Medlem

Vad kul. Jag tror verkligen inte spelet är något för mig så har inte velat köpa men testa det ska jag göra.

Skribent

Påminnelse: man skriver givetvis inte något som kan uppfattas som spoilers i kommentarerna.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Sämsta spelen på flera generationer, skulle inte ens spela det om jag fick betalt. Kojima är överskattad.

Ok, håll dig till COD Ultra modern & progressiv warfare eller Battlefield XVI - Kindergarten warriors. 🙂

Medlem
Skrivet av Metroid:

Grattis. Det var dock en retorisk fråga.

Ja men det finns inget självklart svar.

Death Stranding är ett AAA-spel men inte för mainstream spelare helt enkelt.
Vilket vi ska vara glada för att vi får, Kojima borde få en eloge. (redan fått många ggr iofs )
Resten kan köra Assassins creed eller nått 😂


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

12
Skriv svar