Här är första bilden från Ghost of a Tale 2
Och Unreal Engine 5 ser ut att ha varit ett bra val.
Har inget att säga om spelet i sig men det första jag såg på den där bilden var det där äpplet. Det är riktigt riktigt fel. Ta en titt själva. Om man ska släppa en enda bild för att visa hur bra det går och man har ett äpple som ser ut sådär.. Då undrar man ju.
Fattar inte detta. Ser ut som ett äpple lika mycket som muren ser ut som en mur?
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Fattar inte detta. Ser ut som ett äpple lika mycket som muren ser ut som en mur?
Tror han menar att det inte ser realistiskt ut. Dock tror jag det är en del av den grafiska designen man valt
Har inget att säga om spelet i sig men det första jag såg på den där bilden var det där äpplet. Det är riktigt riktigt fel. Ta en titt själva. Om man ska släppa en enda bild för att visa hur bra det går och man har ett äpple som ser ut sådär.. Då undrar man ju.
Du tror de... vadå... råkat designa den så för att de inte har förmågan att göra den annorlunda?
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Du tror de... vadå... råkat designa den så för att de inte har förmågan att göra den annorlunda?
Haha ja alltså detta är ju en ickesak egentligen men jag tycker nedre tredjedelen av äpplet och botten av det ser helt sjukt ut. Har pallat många äpplen som barn och ätit ännu fler och har då aldrig sett ett äpple som ser ut sådär. Men jag ska inte hålla på att hata på petitesser. Andra tycker ju uppenbarligen inte att det ser särskilt kontsigt ut. För mig så stack det som en nagel i ögat men smaken är som baken och spelet blir säkert jättebra trots att dom har väldigt fult modelerade/texturerade äpplen.