Call of Duty bäst säljande spelet i USA - fjärde året i rad

Robot
Call of Duty bäst säljande spelet i USA - fjärde året i rad

Även brutalsvåra bossr och handbollsfotboll på topp 10-listan förra året.


Medlem

Stort sportinresse borta i staterna så det förklarar nog att dom spelen säljer bra. I min mening var ju Modern Warfare 2 rikrigt bra spel så 1:a platsen är förtjänad också (om man gillar militära FPS).
Elden ring var ju självklart en tung release så den hör hemma där uppe också. Diablo 4 kommer nog vara ersättaren på nästa års lista.

Inaktiv

Elden Ring och MW2 helt klart toppenspel 2022 som lär spelas en hel del i 2023 också.

Medlem

Blir lite förvånad över att LEGO ligger så högt.

Redaktör
Skrivet av Maysay:

Blir lite förvånad över att LEGO ligger så högt.

Samma här. Är väl Star Wars-effekten och att serien är etablerad.


signatur
Medlem

Japp det här visste ms redan vad som går hem hos amerikanarna


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Avstängd

"About 130 million adults in the U.S. have low literacy skills according to a Gallup analysis of data from the U.S. Department of Education. This means more than half of Americans between the ages of 16 and 74 (54%) read below the equivalent of a sixth-grade level."

Så, ja att CoD MW2 är i topp är ju ganska logiskt ändå.

Inaktiv
Skrivet av ChrizHawk:

"About 130 million adults in the U.S. have low literacy skills according to a Gallup analysis of data from the U.S. Department of Education. This means more than half of Americans between the ages of 16 and 74 (54%) read below the equivalent of a sixth-grade level."

Så, ja att CoD MW2 är i topp är ju ganska logiskt ändå.

Stort av dig, att håna folk med läs- och inlärningssvårigheter.

Medlem
Skrivet av ChrizHawk:

"About 130 million adults in the U.S. have low literacy skills according to a Gallup analysis of data from the U.S. Department of Education. This means more than half of Americans between the ages of 16 and 74 (54%) read below the equivalent of a sixth-grade level."

Så, ja att CoD MW2 är i topp är ju ganska logiskt ändå.

Ändå så mosar det här landet resten av världen i:

OS-guld
Nobelpris
Rymdforskning

Alltså verkligen mosar:

Country Number of Nobel laureates (Number of Nobel Prizes)

United States 403 (406)
United Kingdom 137 (138)
Germany 113
France 72 (73)

Including the 2022 Beijing Olympic results, these are the 10 countries that have won the most Olympic medals:

United States: 2,976.
Soviet Union: 1,204.
Germany: 1,082.
Great Britain: 966.
France: 909.
Italy: 770.
China: 702.
Sweden: 680.

Dom har promenerat på månen och har den första militärt väpnade delen för rymden sedan några år tillbaka.

Sen är dom också väldigt religiösa, rasistiska, fattiga och outbildade många gånger. Även homofoba och konspiratoriska som en del FZ-användare. Men jag tror att ditt utspel om hur alla som spelar COD är idioter och hur USA är som befolkning hamnar rätt högt på dryghetsskalan och att världen kan vara mer komplicerad än vad du trivs med.

Avstängd
Skrivet av Augustus:

Ändå så mosar det här landet resten av världen i:

OS-guld
Nobelpris
Rymdforskning

Alltså verkligen mosar:

Country Number of Nobel laureates (Number of Nobel Prizes)

United States 403 (406)
United Kingdom 137 (138)
Germany 113
France 72 (73)

Including the 2022 Beijing Olympic results, these are the 10 countries that have won the most Olympic medals:

United States: 2,976.
Soviet Union: 1,204.
Germany: 1,082.
Great Britain: 966.
France: 909.
Italy: 770.
China: 702.
Sweden: 680.

Dom har promenerat på månen och har den första militärt väpnade delen för rymden sedan några år tillbaka.

Sen är dom också väldigt religiösa, rasistiska, fattiga och outbildade många gånger. Även homofoba och konspiratoriska som en del FZ-användare. Men jag tror att ditt utspel om hur alla som spelar COD är idioter och hur USA är som befolkning hamnar rätt högt på dryghetsskalan och att världen kan vara mer komplicerad än vad du trivs med.

Jag tror att du läser in lite för mycket i min kommentar.

Avstängd
Skrivet av anon_332944:

Stort av dig, att håna folk med läs- och inlärningssvårigheter.

Det är din uppfattning och får stå för dig.
Jag hånar ingen utan statuerar enkom exempel som jag menar kopplar till varför Cod ligger så högt upp på listan. Spelet är mediokert och ändå säljer det som smör i USA. Det finns såklart fler anledningar man kan trycka på sim USA:s vapenkultur t ex. Men om du någon gång hört hur det låter bland spelare i en omgång cod så inses lätt att det inte är de mest begåvade som deltar alltid. Med det sagt menar jag inte att alla är på det viset såklart.

Inaktiv
Skrivet av ChrizHawk:

Det är din uppfattning och får stå för dig.
Jag hånar ingen utan statuerar enkom exempel som jag menar kopplar till varför Cod ligger så högt upp på listan. Spelet är mediokert och ändå säljer det som smör i USA. Det finns såklart fler anledningar man kan trycka på sim USA:s vapenkultur t ex. Men om du någon gång hört hur det låter bland spelare i en omgång cod så inses lätt att det inte är de mest begåvade som deltar alltid. Med det sagt menar jag inte att alla är på det viset såklart.

Jag har klockat in hundratals timmar i CoD igenom åren så har hört det mesta. Det finns som i alla spel personer som är omogna, arga och fördomsfulla. Precis som du är.

Spelen i sig har ett underhållsvärde för väldigt många och det är högst tveksamt att 130 miljoner + människor är obegåvade bara för att dom gillar att spela ett visst spel.

Jag tycker det känns högst obegåvat att kommentera andras begåvning och dra så många över en kant. Enbart baserat på din egen åsikt om ett spel.

Avstängd
Skrivet av anon_332944:

Jag har klockat in hundratals timmar i CoD igenom åren så har hört det mesta. Det finns som i alla spel personer som är omogna, arga och fördomsfulla. Precis som du är.

Spelen i sig har ett underhållsvärde för väldigt många och det är högst tveksamt att 130 miljoner + människor är obegåvade bara för att dom gillar att spela ett visst spel.

Jag tycker det känns högst obegåvat att kommentera andras begåvning och dra så många över en kant. Enbart baserat på din egen åsikt om ett spel.

Nog har spelet underhållsvärde (det behöver ständigt underhållas och lappas och lagas). Jag är mer tveksam till underhållningsvärdet

1
Skriv svar